מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

הרצאות באנגלית לשיפור השפה

תוכן העניינים

שיעור פרונטלי ללימוד אנגלית בברלינגטון

עולם האינטרנט נותן לנו גישה לכמויות בלתי נדלות של מידע מכל הסוגים. אחת מהדרכים המקובלות כיום להרחיב אופקים ולהכיר תחומים חדשים היא באמצעות צפייה בהרצאות באנגלית. בין השאר בולט הערוץ של TED, עמותה שמקיימת כנסים בכל העולם משנת 1984 וכיום מהווה את אחת מספקיות ההרצאות הקצרות האהובה בעולם. היתרון המשמעותי שיש להרצאות עבור לומדי האנגלית הוא העובדה שהן מועברות בשפה המבוקשת, ובנוסף – ניתן למצוא את הרצאות טד באנגלית עם תרגום עברי, כך שניתן לצפות בהרצאה פעמיים עם כתוביות שונות בכל פעם בכדי להבין כל מילה ומילה וגם להעשיר את אוצר המילים. ניתן למצוא מגוון רחב של הרצאות טד מומלצות העוסקות בשלל נושאים (טכנולוגיה, חברה, מדע, אינטרנט ועוד) באתר הרשמי.

הרצאות באנגלית בחסות מוסדות להשכלה גבוהה

ההרצאה הבאה בסקירה שלנו מועילה לאלה שלומדים אנגלית ומעוניינים לשפר את האנגלית העסקית שלהם – חשיבה מהירה ותקשורת טובה. הרצאה זו עלתה בערוץ הרשמי של בית הספר לעסקים האמריקאי בסטנפורד והיא כוללת כתוביות באנגלית, כך שניתן גם לשפר את השפה וגם להכיר את הסודות לתקשורת טובה כפי שאנשי העסקים האמריקאים רואים אותה:

אוניברסיטת ייל גם היא לא חסכה מגולשי הרשת העולמית וסיפקה מספר בלתי מבוטל של סרטונים בנושאים שונים שיכינו אתכם ללמידה במוסד אקדמי דובר אנגלית, או לחלופין – פשוט יעשירו את הידע הכללי שלכם לצד אוצר מילים רחב וגבוה יותר. היכרות עם הדיבור של המרצים חשובה ביותר לצורכי גיבוש הרגלי שיחה נכונים, לכן מומלץ להאזין להרצאות במשלב שפה גבוה, בניגוד לערוצי יוטיוב שונים שאמנם מעוררים עניין, אך גם מעודדים שימוש לא נכון ולא אסתטי בשפה, משלב נמוך ומילים שאינן מתקבלות היטב בקרב הבוחנים ובקרב התושבים המכובדים של ארה"ב ושל שאר מדינות דוברות אנגלית.

דוגמא לקורס מעניין מאוניברסיטת ייל המופיע בערוץ ומחולק ל-5 חלקים באורך שעה היא המבוא לנושא תיאוריית המשחק שניתן ליישם בתחומים שונים. לצפייה בהרצאה:

האם כדאי לצפות בהרצאות המלמדות אנגלית?

דרך נוספת להעשיר את הידע שלכם באנגלית היא צפייה בתכניות לימודיות מיוחדות המתמקדות בהיכרות עם השפה דרך סיפורים. האפשרות ללמוד מתוך סקרנות ותוך כדי בידור מאפשרת תוספת מרעננת לרוטינת הלימודים גם ללומדי אנגלית מתחילים. ניתן למצוא סיפורים לכל טעם, החל מחובבי סיפורי אימה קלאסיים שיכולים להאזין לסיפורו של אדגר אלן פו:

ברמה הפשוטה ביותר ניתן למצוא גם סיפורים קלאסיים, דוגמת "היפה והחיה":

הרצאות מעניינות באנגלית מהוות צלע משלימה מצוינת לאנשים המעוניינים להפוך את האנגלית לחלק בלתי נפרד משגרת חייהם, ולעשות זאת בצורה המגרה חשיבה ומעודדת לימודים מגוונים באינספור נושאים. הרצאות באנגלית עשויות להיות קשות לתפיסה בשלבים הראשונים, אך לאחר ניסיון של מספר פעמים, התהליך יהפוך לטבעי ופשוט.

ברלינגטון אינגליש – קחו את האנגלית צעד אחד קדימה

הרצאות באנגלית (או כל שיטה עצמית ללימוד אנגלית) יעזרו לכם לשפר את השליטה בשפה. אך רק למעטים ביננו יש את היכולות ואת הזמן ללימוד עצמי של אנגלית עד לרמה הגבוהה ביותר של שליטה מלאה בשפה. בדיוק עבור אותם תלמידי אנגלית שזקוקים לליווי מקצועי, הקמנו את קורס האנגלית של ברלינגטון.

אם ממליצים לכם להירשם לקורס אנגלית אונליין או פרונטלי באחד מ-34 הסניפים שלנו, שיעזור לכם בלמידת כל מרכיבי השפה, להתגבר על הפחד ולצבור ביטחון. אנו נבחן את רמת האנגלית שלכם, נתמקד באתגרים אישיים, נגדיר מטרות ויחד נוכל להוביל אתכם ליעד – לדבר אנגלית. השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם עם כל המידע על קורס אנגלית בברלינגטון אינגליש.

אולי יעניין אותך גם: 

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!