מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

אפליקציה ללימוד אנגלית

תוכן העניינים

אפליקציה ללימוד אנגלית של ברלינגטון

השימוש באפליקציה ללימוד אנגלית הפכה לדרך פופולארית ונוחה ללימוד השפה, בדיוק כפי שאנחנו משתמשים באפליקציות לעשיית קניות, הזמנת אוכל, מציאת זוגיות והדלקה של הדוד. אז למה שלא נלמד ונשפר את האנגלית באמצעות יישומון?

במציאות של המאה ה-21, בה אנחנו עושים הכל דרך המחשב או הנייד, כל דקה פנויה הופכת להזדמנות לעשות משהו, אפילו ללמוד ולשפר את האנגלית שלכם באמצעות אפליקציה. באמצעות תכנת לימוד האנגלית של ברלינגטון אינגליש תוכלו לקבוע לעצמכם את לו"ז השיעורים, לתרגל את החומר הנלמד לפני השיעורים ואחריהם ולבצע תרגילים נוספים לשיפור האנגלית שלכם, בזמן, במקום ובקצב שמתאימים לכם.

מה אפשר לעשות באפליקציה ללימוד אנגלית?

בין אם בחרתם ללמוד בקורס פיזי, באונליין או בקורס היברידי המשלב בין השניים, אפליקציית לימוד האנגלית מלווה אתכם לאורך כל הקורס ומאפשרת לכם גם לנהל את הלו"ז וגם לתרגל את האנגלית שלכם.

  • קביעת השיעורים – עם ההרשמה תקבלו שם משתמש וסיסמה דרכם תוכלו להתחבר לתוכנה מכל מחשב או נייד. מיד עם ההתחברות תוכלו להיכנס לאזור האישי שלכם שם תוכלו לצפות ברשימת הקורסים אליהם נרשמתם ואת רשימת השיעורים של כל קורס. באזור תכנון לוח הזמנים שלכם תוכלו לראות פריסה נרחבת של כל השיעורים המתקיימים ולבחור את השיעור אליו תרצו להשתבץ, בהתאם לימים והשעות המתאימים לכם. בכל שלב תוכלו לשנות את לוז השיעורים שלכם, להוסיף שיעורים או לשנות את לוח הזמנים. 
  • השתתפות בשיעורים – תכנת לימוד האנגלית מאפשרת לכם להשתתף בשיעורי לימוד אנגלית אונליין. לאחר ההתחברות לתוכנה תוכלו להצטרף לשיעור אליו השתבצתם, מכל מקום בו אתם נמצאים.
  • תרגול לפני ואחרי השיעור – אפליקציה ללימוד אנגלית משמשת גם כאפליקציה לתרגול אנגלית וכוללת אזור מיוחד ובו מגוון תרגילים שונים לתרגול של אוצר מילים, כללי דקדוק, קריאה, כתיבה ודיבור. עם הכניסה לאזור התרגול תוכלו לבחור בין תרגילים המיועדים להכנה לקראת השיעור או תרגילים כלליים, ולבצע את התרגול המתאים.
  • הכנה לקראת שיעור – באזור השיעורים תוכלו לראות את הנושאים בהם יעסוק השיעור הבא ולבצע תרגולים שיכינו אתכם לקראת השיעור.
  • תרגול לאחר השיעור – באזור התרגול הכללי תוכלו לבחור מתוך מגוון תרגולים המחולקים לפי רמות ולתרגל באופן כללי את האנגלית שלכם.

יתרונות השימוש באפליקציה ללימוד אנגלית?

היתרונות הרבים של אפליקציה ללימוד אנגלית הופכים אותה לכלי אידיאלי ללימוד אנגלית עבור כל אחד שמעוניין ללמוד או לשפר את האנגלית שלו:

למתחילים שרוצים לרכוש שפה חדשה – לימוד שפה חדשה מאפס הוא אתגר רציני שההצלחה בו תלויה בהרבה גורמים, כשאחד החשובים בהם הוא התרגול. אפליקציה ללימוד אנגלית למתחילים היא כלי העזר הטוב ביותר להתמדה בתרגול שמביאה בסופו של דבר לעמידה באתגר ורכישת שפה חדשה. במסגרת קורס לימוד אנגלית למתחילים תוכל להיעזר באפליקציה של ברלינגטון אינגליש, המותאמת לדוברי עברית ומאפשרת לכם לתרגל כמה שיותר ולשפר את האנגלית שלכם משיעור לשיעור.

לאנשים עסוקים ולאנשי עסקים – עבור אנשים שהזמן הפנוי שלהם מועט, אפליקציית לימוד האנגלית היא כלי מצוין לניהול הקורסים וזמני התרגולים. באמצעות האפליקציה תוכלו להשתתף בשיעורים מכל מקום ובכל זמן, ולהמשיך ולתרגל בכל דקה שהתפנתה לכם באופן ספונטני. אם אתם מעוניינים לשפר את האנגלית העסקית שלכם, האפליקציה שלנו מצוינת גם כאפליקציה ללימוד אנגלית עסקית ומכילה תרגולים בנושאים שונים הרלוונטיים לעולם העסקים.

לדוברי אנגלית המעוניינים לשפר את האנגלית שלהם – מכיוון שאנגלית היא לא שפת האם שלנו, תמיד יש לנו מה ללמוד ובמה להשתפר. אם אתם שואפים לשפר את האנגלית שלכם, תוכלו להשתמש באפליקציה להעמקת הידע ולתרגול אוצר מילים וכלי דקדוק, ואפילו כאפליקציה לתרגול דיבור באנגלית, וכך לחזק את התחום בו אתם מעוניינים לשלוט ולשפר את רמת האנגלית שלכם.

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!