מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

איך לשפר את האנגלית?

תוכן העניינים

I CAN יד מחזיקה אותיות באנגלית

מעוניינים ללמוד אנגלית או לשפר אותה? חלק גדול משימוש נכון בשפה הוא ההטמעה הטבעית שלה, אותה אפשר לבצע באמצעות פעולות יומיומיות בשעות הפנאי – בבוקר, בערב ואפילו בשעות הלילה. לרוב מדובר על פעולות יומיות רגילות שאנחנו עושים, אך כאשר מדובר על לימוד אנגלית למתחילים, החשיבות בביצוע הפעולות האלה גדולה.

עשרה טיפים שיעזרו לכם בשיפור האנגלית

1. האזנה לספר מוקלט (Audio Book)

ספרים מוקלטים כוללים בדרך כלל את התוכן המדויק של הספר המודפס. אפשר למצוא הקלטות Audio Book במגוון רחב, ביניהן רבי מכר וגם ספרים מוכרים פחות. שני דברים שיש להתרגל אליהם בשמיעת הקלטת: רובנו מורגלים להתבונן בתמונות בטלוויזיה או בטקסטים על מסך המחשב, בעוד שהאזנה להקלטה מחייבת הקשבה. עם זאת, שמיעה של הספר המוקלט, גם אם אינה מתבצעת בקשב רב, מאפשרת לקלוט את השפה ואת אינטונציית הדיבור, וגם ללמוד מילים חדשות ואת אופן הגייתן. אפשר להפעיל אודיו בוק בשעות המנוחה ואפילו בזמן עבודות הבית או בזמן נסיעה.

2. צפייה בתכניות טלוויזיה עם כתוביות באנגלית

כמה פעמים צפיתם בסרט טלוויזיה לדוברי עברית וצפיתם בכתוביות? עבור רבים, קריאת הכתוביות היא אוטומטית, גם כאשר מדובר בסרטים בעברית או אפילו בחדשות. ערוצי טלוויזיה שונים, כגון ערוצים בשפות זרות או ערוץ הטלוויזיה הישראלי באנגלית משדרים כתוביות תרגום באנגלית. אם אתם מעוניינים לשפר את יכולת הקריאה שלכם, זוהי הזדמנות מצוינת להתאמן ולרכוש הרגלי קריאה משופרים.

3. ללמוד אנגלית עם אפליקציות

אמנם אפליקציות ואתרים רבים מתורגמים לעברית, אבל עדיין חלק גדול מהתכנים הוא באנגלית. כמה פעמים נרתעתם משימוש באפליקציה מאחר שלא הצלחתם להבין את הוראות התמיכה? זו ההזדמנות שלכם לשפר את אוצר המילים ולהוריד משחקים, להצטרף לרשתות חברתיות, לקנות מוצרים און-ליין, והכל באנגלית.

4. סמארטפון

השאירו את הגדרות ההפעלה באנגלית. במהלך הזמן תמצאו שהתרגול מאפשר לכם לבצע פעולות חדשות שלא ביצעתם לפני כן. גם במכשיר הנייד הקיים תוכלו לשנות את ההגדרות כך ששפת ההפעלה תהיה אנגלית. מכשיר הטלפון הנייד מלווה אתכם לאורך כל היום, וביצוע הפעולות יהפוך עם הזמן לפשוט יותר, גם אם שפת המכשיר איננה שפת האם שלכם.

5. לדבר עם חברים

רשתות חברתיות כגון skype או Google Talk מאפשרות לחברים מכל העולם לנהל שיחות וידאו ללא תשלום. באמצעות לחיצת כפתור תוכלו ללמוד אנגלית ולנהל שיחות עם קרובי משפחה או עם חברים ברשתות החברתיות. אינכם חייבים להיות דוברי אנגלית מעולים: אלו רשתות עולמיות בהן משתמשים רבים דוברי שפות, שאינם דוברי אנגלית ברמת שפת אם. כמובן, אפשר גם להתכתב באנגלית, כל עוד הצד השני מודע למטרתכם. מצאו חבר לעט שגם הוא רוצה לשפר את האנגלית, ושני הצדדים ירוויחו מכך.

שיחת וידאו לשיפור האנגלית

6. קריאה באנגלית

תוכן מעניין מושך אותנו להמשיך בקריאה גם במקרים בהם איננו מבינים את כל הכתוב. חפשו חומר קריאה בנושא שמעניין אתכם. אינכם חייבים לקרוא ספר שלם – תוכלו לקרוא את הביקורות עליו באנגלית. אפשר לחפש נושאים קלילים, כגון חוברות קומיקס, מאמרים בנושאים הקשורים לתחומי העניין שלכם ולתחביביהם, הוראות הכנה או מתכונים.

7. ניהול יומן

כתיבת יומן באנגלית יכולה להיות חוויה נפלאה ודרך מעולה ללמוד אנגלית. תוכלו לכתוב יומן אישי, יומן מיוחד להגיגים ולציטוטים או אפילו לנהל יומן יומי. אינכם חייבים להראות את היומן לאיש. תהליך הכתיבה יעניק לכם את הצורך ואת העניין להוסיף מילים חדשות למילון האנגלית שלכם.

8. לשים פתק על המקרר

אחת הדרכים לזכור שמות חפצים בשפה חדשה היא לתייג אותם באמצעות פתק. תוכלו להכין פתקים דביקים לכל תחום שהוא: הדביקו פתקים עם שמות הרהיטים השונים, תייגו תמונות, סמנו מוצרים במקרר ומצרכים במזווה. כמובן, עשו הכל במידה: אל תגרמו לבני הבית לתלוש את הפתקים. אחרי הכל, גם הם יוכלו לשפר באמצעותם את האנגלית שלהם.

9. שירים באנגלית

אוהבים קריוקי? התאמנו בשירה. נסו לשיר שירים באנגלית עם המילים הנכונות. זו אחת הדרכים המהנות לשיפור האנגלית וספיגת השפה, ומבחר השירים הוא כמעט אינסופי.

10. נסיעה לחו"ל

איך לשפר את האנגלית בחו"ל? הדרך הטובה ביותר היא להימצא בסביבה הדוברת את השפה. העניקו לעצמכם חווית טיול לארצות דוברות אנגלית. תוכלו לתקשר עם האוכלוסייה המקומית – החל מהמוכרים בחנויות, דרך תושבי המקום ועד התיירים משאר המדינות, כאשר השפה המשותפת בין כולכם היא האנגלית, כמובן.

לסיכום

שימוש יומיומי בשפה האנגלית יאפשר לכם להטמיע אותה בחייכם וגם לשפר פלאים את יכולות הדיבור והכתיבה שלכם. הציבו לעצמם מטרה והתמידו בה, ובאופן הדרגתי תוכלו לשפר את האנגלית שלכם. עד מהרה תיווכחו לדעת כמה הפעולות הפשוטות והיומיומיות שלכם יכולות לעזור לכם בתהליך, בהנאה וללא מאמץ – רק עקבו אחר הטיפים, וזה יקרה מעצמו.אם הגעתם עד לכאן, אתם כנראה מאוד רוצים לשפר את האנגלית שלכם. מעבר לשימוש יומיומי בשפה האנגלית, שבוודאי יעשה שיפור ביכולות שלכם, אנחנו ממליצים לכם להירשם לקורס אנגלית אונליין או פרונטלי באחד מ-35 הסניפים שלנו, שיעזור לכם בלמידת כל מרכיבי השפה, להתגבר על הפחד ולצבור ביטחון. אנו נבחן את רמת האנגלית שלכם, נתמקד באתגרים אישיים, נגדיר מטרות ויחד נוכל להוביל אתכם ליעד – לדבר אנגלית. השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם עם כל המידע על קורס אנגלית בברלינגטון אינגליש.

אולי יעניין אותך גם:

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!