מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

למה חשוב ללמוד אנגלית?

תוכן העניינים

אז למה חשוב ללמוד אנגלית?

אחת משלושת השפות הכי מדוברות בעולם

אז בראש ובראשונה צריך להבין כי השפה האנגלית היא אחת משלוש השפות המדוברות ביותר בעולם, והיא נמצאת במקום השלישי והמכובד אחרי הסינית והספרדית. מעבר לכך – גם במדינות שאינן דוברות אנגלית, השפה היא לרוב השפה השנייה המדוברת והיא זכתה כבר מזמן במעמד של שפת תקשורת בין-לאומית. סביר מאוד להניח שאם שני אנשים שלהם שפות אם שונות, שאינן אנגלית, ירצו לתקשר זה עם זה – הם יתקשרו באמצעות השפה האנגלית.

לימודים בחו״ל

אין ספק שזו סיבה נפלאה ומי שירצה ללמוד אי פעם בחו״ל יהיה חייב שליטה טובה למדי בשפה האנגלית. שימו לב – אין הדבר רלוונטי רק למי שמתכוון ללמוד במדינות דוברות אנגלית – בכל מוסד אקדמאי מעבר לים שמציע לימודים בין-לאומיים נלמדים השיעורים בשפה האנגלית. כמובן שיש לא מעט סיבות ללמוד בחו״ל: מחוויה קצרה של חילופי סטודנטים, דרך לימודים מלאים (שהם זולים יותר מישראל) ועד לרצון לחוות משהו שונה וחד פעמי. כמובן שמעבר לכך שהמרצים ידברו באנגלית ושחומרי הלימוד יהיו באנגלית, רכישת השפה תסייע לכם להכיר חברים חדשים לספסל הלימודים וזה דבר שהוא חשוב בפני עצמו.

קריירה

קריירה ופרנסה הן בלי ספק סיבות מצוינות ללמוד אנגלית כמה שיותר לעומק. אם תשימו לב, כמעט בכל ריאיון עבודה היום תידרשו לשליטה ברמה בסיסית לכל הפחות בשפה האנגלית. האנגלית היא חשובה ביותר וחלק בלתי נפרד מעולם העסקים, ובוודאי חלק בלתי נפרד מעולם ההייטק, ענף שבו דורשים מהעובדים שליטה באנגלית ברמה הגבוהה ביותר. ככלל – אם נרצה יותר אפשרויות לבחירת עבודה וכן יותר אופציות לקידום ולצמיחה בקריירה, חשוב שתהיה לנו אנגלית כמה שיותר טובה לצורך כך. קורס באנגלית הוא התחלה טובה ומכאן חשוב להעמיק את הידע ואת השליטה בשפה כמה שיותר ובדרכים שונות. כמובן שבאפיקים מקצועיים רבים, התרגול של השפה יהיה חלק בלתי נפרד מהיום-יום ומכאן אפשר רק להשתפר ולחדד את היכולות.

טיולים בעולם

כששולטים בשפה האנגלית אפשר ליהנות הרבה יותר מטיולים ברחבי העולם ולהפיק מהם הרבה יותר. משום שמדובר בשפה שמדוברת על ידי הרבה מאוד אנשים בהרבה מאוד מדינות, כשנרצה לתקשר ולקבל מידע בכל מקום שהוא בעולם כמעט, השפה האנגלית תאפשר לנו לעשות את זה די בקלות. נוכל להזמין מה שאנחנו רוצים במסעדות, להסביר לנהגים לאן אנחנו רוצים להגיע, לקבל טיפים על מקומות ששווה לבקר בהם ובעצם להרגיש הכי בבית שאפשר. לימוד אנגלית למתחילים לפני טיול בעולם הוא בהחלט אופציה נפלאה והוא יקל על ההתנהלות השוטפת לכל אורך הדרך. אגב, גם שליטה בסיסית בשפה האנגלית הרבה פעמים תספיק ולא צריך לחשוב שזה הכול או כלום. שווה בהחלט להתחיל בלמידה בסיסית ומשם אפשר רק להעמיק, בוודאי כשמטיילים הרבה ברחבי העולם ויש הזדמנות ממשית לתרגול.

הרחבת הידע

כשאנחנו מחפשים מידע מסוים כדי להרחיב את הידע שלנו, חשוב לדעת שאת המידע האיכותי והמהימן ביותר, לרוב, נמצא במקורות באנגלית. אפילו חיפוש קצת בגוגל בעברית ובאנגלית יראה שיש הרבה יותר מידע באנגלית. תוכלו למצוא אלפי מאמרים בנושאים שונים בשפה האנגלית ולהרחיב את הידיעות שלכם עליהם. אגב – הדבר נכון גם באשר לפנאי – אם אתם חובבים ז׳אנרים ספרותיים מסוימים, כמו הארי פוטר או ספרי ההוביט ושר הטבעות, תהיו בטוחים שהגרסאות המקוריות של כל הספרים האלה באנגלית הן מוצלחות ואותנטיות הרבה יותר מכל תרגום עברי, הגם שמדובר בתרגומים מוצלחים ומושקעים. בקיצור, רוצים לדעת יותר? לימודי אנגלית יכולים לעזור לכם להשיג מטרה חשובה זו.

עסקים

אנגלית היא בלי שום צל של ספק השפה החשובה ביותר בעולם העסקים. למעשה, גם אם אתם מתכוונים להקים לצורך העניין מפעל בישראל שמעסיק עובדים ישראלים ומוכר את המוצרים לקהל הישראלי, סביר מאוד להניח שתהיו זקוקים לשליטה טובה באנגלית, אם תרצו לצורך הדוגמה להזמין סחורה מספקים בחו״ל או אולי אפילו להגדיל את תחומי העיסוק שלכם ואת קהל היעד בהמשך הדרך. בסופו של דבר קשה מאוד לפרוץ את תקרת הזכוכית בעולם העסקים בלי שליטה טובה באנגלית, וחשוב גם לדבר את השפה בצורה נכונה שתואמת לעולם העסקים. מי שמעוניין לבחור בכיוון הזה צריך להכיר את האפשרות הנפלאה של קורס אנגלית עסקית – קורס ייעודי ללימוד אנגלית לאנשי עסקים, הנותן את כל הדגשים החשובים שצריך לדעת כשנכנסים אל העולם הזה. דרך נפלאה להתחיל ולחזק את היכולות לקראת העמקה בעולמות העסקים השונים.

לסיכום

יש הרבה מאוד סיבות טובות ללמוד אנגלית כמו שצריך וחשוב לזכור שזה אף פעם לא מאוחר. גם אם לא הצטיינתם בשפה במהלך הלימודים בתיכון וגם אם אתם מרגישים שעד היום קשה לכם לתפוס אותה יותר מאחרים, אין הדבר אומר כלל שלא תוכלו ללמוד. עם תרגול ולמידה נכונה אפשר להגיע להישגים יפים ושליטה בשפה שרק תלך ותגבר ככל שיחלוף הזמן. אתם מוזמנים להכיר את הקורסים המקיפים של ברלינגטון – הרשת הגדולה ללימודי אנגלית בישראל שתאפשר לכם ללמוד אנגלית בצורה טובה ולהגיע לאיזו רמה שרק תשאפו. בהצלחה!

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!