מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

שיטת 3 השלבים לתרגול אוצר מילים באנגלית

תוכן העניינים

מורה מתרגל אוצר מילים באנגלית

הגדלת אוצר המילים זהו אחד החלקים המאתגרים ביותר ברכישת השפה האנגלית. כולנו מכירים את שיטת הנחת הפתקים עם מילים חדשות על חפצים בבית, אולם במהלך קורס ללימודי אנגלית בברלינגטון אינגליש וכשלומדים בחיים בכלל ניתקל בהרבה מילים לא מוכרות ונצטרך שיטה אפקטיבית יותר לתרגול מילים באנגלית כדי לעקוב אחר כולן.

נעבור כעת על 3 שלבים שיעזרו לנו ללמוד אוצר מילים חדש ולהפוך את מהלך הלמידה לחלק מהנה מחיי היומיום:

שלב א: מעקב אחר מילים חדשות

בזמן לימודים, בעת טיול בחו"ל או אפילו במהלך צפייה בטלויזיה וגלישה באינטרנט, אתם הולכים להיחשף למילים באנגלית שאינכם מכירים – אלו הן המילים החדשות אותן אתם צריכים ללמוד! השתמשו באפליקציות בנייד לרישום הערות כדוגמת *Evernote, או כל אפליקציה אחרת המועדפת עליכם, ונהלו רשימה של מילים חדשות. השימוש באפליקציות יעיל במיוחד מכיוון שהן יכולות לסייע לכם לאיית את המילה בעת הצורך. אם אינכם נוהגים להשתמש באפליקציות, נהלו מחברת או יומן שורות וחלקו אותם באמצעות מדבקות סימנייה לחלקים מA עד Z.

במידה ואינכם חשופים למילים חדשות באנגלית על בסיס קבוע, תיזמו זאת בעצמכם! צפו בסרטונים וערוצים פופולאריים ב-YouTube כגון BuzzFeed, האזינו לשירים וקיראו את מילות השיר (כיתבו ב-Google את שם השיר יחד עם המילה “lyrics”), קיראו כתבות באינטרנט בנושאים אקטואליים באתרים כמו Ynetnews.com.

מקור נהדר נוסף לתרגול מילים באנגלית הוא מגזינים בשפה האנגלית, ביחוד כאלה שתכניהם גדושים בתמונות (טיפ: תמונה עוזרת לזכור את משמעות המילה!). גשו לחנות הספרים הקרובה אליכם ועיינו במגזינים באנגלית. כשאתם בוחרים מגזין לקריאה, חשוב שאותו מגזין יהיה בנושא שמעניין אתכם. כך לדוגמה, אם אתם מתעניינים בספורט, ביחרו מגזין בנושא ספורט. אם מוסיקה היא כוס התה שלכם, ביחרו מגזין למוסיקה. אם אתם דווקא אנשי אפנה, ביחרו מגזין אפנה. צפיתם לאחרונה בסרט המבוסס על ספר באנגלית ואהבתם? מעולה! אפשר להגדיל לעשות ולרכוש את ספר המקור לקריאה.

שלב ב': תרגול משמעות

תצליחו ללמוד אנגלית ולשפר את אוצר המילים החדש חדש ביעילות רבה יותר אם המילים יהיו בעלות משמעות עבורכם. כיצד מייצרים משמעות למילה? באמצעות תמונה ויזואלית.

|
נניח שאתם שוחרי ספורט אמיתיים. אתם קוראים כתבה באנגלית בנושא ספורט או רואים שידור ספורט באנגלית, ולפתע אתם נתקלים במילה חדשה שמעולם לא הכרתם: “hurdle”. ראשית, אתם נכנסים לאפליקציה לרישום הערות ומוסיפים את המילה (או לחילופין כותבים אותה במחברת). לאחר מכן, תחפשו תמונה למילה ב-Google Images כאשר אתם מוודאים שהנכם בוחרים תמונה שלא תשכחו. נסו בעצמכם: היכנסו עכשיו ל-Google Images בקישור images.google.com והזינו את המילה “hurdle”. כעת, כשאתם חושבים על המילה “hurdle” אתם רואים את התמונה בדמיון שלכם! קל הרבה יותר לזכור מילים לא מוכרות כגון “hurdle” באמצעות תמונה.

שלב ג': שימוש

אומרים ש"תרגול מביא לשלמות", הדבר נכון במיוחד לגבי תרגול אוצר מילים באנגלית. השתמשו במילים החדשות שלמדתם בבית בשיחות עם המורה והתלמידים בכיתה, ובמהרה המילים יפסיקו להרגיש לכם זרות ולא מוכרות. כך שבפעם הבאה שאתם רואים את חבריכם לכיתה שאלו אותם:

“Hey, you guys want to go over to the park and jump some hurdles??”

נסו ללמוד בין 4 ל-6 מילים חדשות בפעם אחת. טיפ: אם תעמיסו על עצמכם ותנסו ללמוד יותר מדי מילים, לא תלמדו אפילו אחת!

המאמר נכתב על ידי סימון בר-אל, מנהל למידה ופיתוח בברלינגטון אינגליש

אנחנו מקווים כי שיטת 3 השלבים תסייע לכם ללמוד ולתרגל אנגלית בדרך קלה ומהנה. אבל כדי לשפר את האנגלית באמת, אנו ממליצים להצטרף אלינו – ברלינגטון אינגליש, רשת בתי ספר בין-לאומית ללימוד אנגלית עם 34 סניפים מרחבי הארץ, עם שנים של ניסיון בלימוד אנגלית למתחילים ולכל הרמות. אצלנו תמצאו את כל הכלים והשיטות היעילות והמוכחות ביותר ללימוד אנגלית בהצלחה. אצלנו תוכלו ללמוד פרונטלית בסניף הקרוב למקום מגוריכם או לבחור בקורס אנגלית אונליין שמספק לכם אפליקציה ללימוד אנגלית מכל מקום ובכל זמן.

אולי יעניין אותך גם:

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!