מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

אוצר מילים באנגלית

תוכן העניינים

אוצר מילים באנגלית
תוכן העניינים

תרגול שוטף של אוצר המילים הוא המפתח ללימוד אנגלית. צבירה של אוצר מילים באנגלית מאפשרת לנו לבטא את עצמנו בעל פה ובכתב, לשלוט שליטה מלאה בשיחות חולין ושיחות מקצועיות, להעשיר כל טקסט שאנחנו כותבים ולהבין את ההקשר של כל שיחה.

בנוסף, לאוצר מילים באנגלית שלנו יש השפעה ישירה על הבטחון שלנו לעשות שימוש בשפה האנגלית – ככל שאוצר המילים באנגלית שלנו גדול ורחב יותר, האנגלית שלנו הופכת למרשימה יותר וכתוצאה מכך הבטחון העצמי שלנו בשימוש בשפה הולך וגובר. מומלץ להשקיע זמן לא מבוטל בלימוד מילים באנגלית, ובמיוחד במילים חשובות באנגלית.

כמה מילים יש באנגלית? הרבה. אבל בשביל לשלוט באנגלית אתם ממש לא חייבים להכיר את כל 250 אלף המילים המרכיבות את השפה. אפילו דובר האנגלית הממוצע מסתפק באוצר מילים של 20,000 מילים. אז כמה מילים צריך לדעת באנגלית? לרוב מספיק שתכירו את 3,000 המילים הנפוצות באנגלית השכיחות ביותר כדי שתוכלו להבין 90% מהאנגלית המדוברת והכתובה.

תרגול אוצר מילים באנגלית

מילונים: אוצר מילים באנגלית לפי נושאים

על מנת להרחיב את אוצר המילים שלכם, אנחנו ממליצים להתחיל בלימוד מילים נפוצות באנגלית בנושאים שקרובים לחיי היומיום שלכם ואת המילים השכיחות ביותר, בהן משתמשים הכי הרבה.

בעמוד זה תוכלו להכיר אוצר מילים חדש בהתאם לנושאים וקטגוריות שונות, מאוצר מילים באנגלית למתחילים ועד לאוצר מילים באנגלית למתקדמים, אנגלית עסקית ומקצועית, שיאפשרו לכם להרחיב את אוצר המילים שלכם ולשפר את האנגלית שלכם.

נתקלתם במילה שקשה לכם לזכור? מומלץ להשתמש במילון כדי להבין יותר לעומק את משמעות המילה. לאחר שתשלטו ברשימות המילים שבמאמר זה, תוכלו להתקדם לביטויים מתקדמים יותר. אנו ממליצים גם על שיטת 3 השלבים של ברלינגטון לתרגול אוצר מילים באנגלית בצורה קלה ומהנה.

אוצר מילים באנגלית עסקית

אם אתם עובדים בחברה בינלאומית או עם לקוחות מחו"ל, תוכלו להרחיב את אוצר המילים שלכם במילים מתחום העסקים והמסחר, ולהרשים את כל המשרד.

אוצר מילים - אנגלית עסקית

אוצר מילים ללימודים בחו"ל

נוסעים ללמוד בחו"ל? הרחיבו את אוצר המילים שלכם עם מילים מעולמות הלימודים והאקדמיה, שיסייעו לכם לתקשר עם הסטודנטים, המרצים והסגל, כל הדרך עד לתעודת ההצטיינות.

אוצר מילים ללימודים בחו"ל

אוצר מילים נרדפות

אחד הסודות להעשרת אוצר המילים הוא באמצעות הכרתן של מילים נרדפות. באמצעות שימוש במילים נרדפות תוכלו לומר בדיוק את אותו המשפט ולהעביר את אותו המסר, בצורה שנשמעת אחרת לחלוטין.

אוצר מילים נרדפות באנגלית

מרחיבים את אוצר המילים באנגלית בברלינגטון אנגליש

בקורסי האנגלית של ברלינגטון אינגליש תוכלו להרחיב את אוצר המילים שלכם אפילו יותר ולתרגל את השימוש באוצר המילים שלכם באמצעות תרגול חכם וממוקד מול מורה או באמצעות תכנת התרגול שלנו.

קורסי האנגלית השונים של ברלינגטון מאפשרים לכם לבחור בין קורס מתחילים, קורס ברמת ביניים וקורס למתקדמים בהתאם לרמת האנגלית שלכם, ולתרגל ולשפר את האנגלית שלכם בקורס פרונטלי באחד מעשרות הסניפים שלנו או בקורס אונליין מכל מקום שנוח לכם. אנו מזמינים אותך לראות כמה זה קל ואפשרי לדבר אנגלית בכל גיל, לכל מטרה ובלוח הזמנים שמתאים לך!

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!