מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

10 שירים ללימוד אנגלית

תוכן העניינים

שתי בחורות שומעות שירים באנגלית

אנגלית היא אחת השפות המדוברות בעולם – 335 מיליון אנשים ב-101 מדינות בעולם דוברים אנגלית כשפת אם, ומיליוני אנשים נוספים דוברים אותה כשפה נוספת המשמשת אותם ליצירת קשר עם העולם – מצפייה בסרטים ועד האזנה לשירים ללימוד אנגלית.

למה לבחור ללמוד אנגלית דרך שירים?

היתרון בלמידה של שפה כל כך פופולרית הוא שיש אינספור מקורות מהם אפשר ללמוד ולהרחיב את אוצר המילים – מספרים ועד סדרות וסרטים. אחת השיטות המהנות והיעילות ביותר היא לימודי אנגלית דרך שירים.

הרוב מוחלט של האנשים לא יידע לדקלם במדויק את הספר האהוב עליו, אבל ידע בקלות לשיר מאות ואלפי שירים אותם שמע במהלך החיים. הסיבה לכך היא פשוטה – הרבה יותר קל לנו לזכור טקסט כשהוא מולחן ואפשר לשיר אותו. זה עובד עם זכירת מספרי טלפון (נסו להיזכר בג'ינגלים בהם הקריין שר את מספר הטלפון ותראו איך אתם מתחילים לזמזם), וזה עובד מצוין גם בלימוד השפה האנגלית.

אז איך לומדים אנגלית דרך שירים?

כדי שהלמידה תהיה כמה שיותר מהנה, מורי האנגלית שלנו הכינו רשימה של עשרה שירים קלים ללימוד אנגלית. ההמלצה שלנו היא לשמוע את השיר מספר פעמים – שמיעת היכרות ראשונה בשביל להיכנס לקצב של המוזיקה באנגלית, שמיעה השנייה כדי להקשיב למילים ולנסות לתרגם אותן, ושמיעה השלישית כדי לשיר ולעבוד על ההגייה הנכונה.

  1. WHAT A WONDERFUL WORLD

I see friends shaking hands, saying: How do you do? / They're really saying: I love you!

אחד השירים המפורסמים של אמן הג'אז לואי ארמסטרונג, שזכה לאינספור גרסאות כיסוי וליווה סרטים רבים. השיר מתאר בקצב ג'אזי רגוע את כל הדברים היפים בעולם, ללא ספק אוצר מילים שחשוב וכיף לדעת. הקצב הג'אזי הרגוע וההפסקות הקצרות בין שורה לשורה מאפשרות לכם מעקב נוח אחר המילים לצורך למידתן.

  1. I WILL ALWAYS LOVE YOU

Bitter-sweet memories / That's all I'm taking with me

אנחנו כמובן מקווים שלעולם לא תצטרכו להיפרד מאף אחד או אחת באנגלית, או בכל שפה אחרת, אבל גם המילים האלו הן חלק מהשפה האנגלית וגם אותן צריך להכיר, ועם הלהיט הגדול של וויטני יוסטון תוכלו ללמוד אוצר מילים גם לרגעים כאלה. גם הקליפ של השיר מסייע בלימוד אנגלית, בזכות צילומי הקלוז אפ של וויטני בה ניתן לעקוב מקרוב אחרי השפתיים שלה והדרך בה היא הוגה את המילים.

  1. HELLO – ADELE

I must've called a thousand times / To tell you I'm sorry for everything that I've done

דיווה נוספת שיש מה ללמוד ממנה ומהשירים שלה היא הזמרת אדל, שידועה בבלדות קורעות לב ומיתרי קול. גם השיר HELLO הוא שיר גדול מהחיים אבל המילים שלו מדברות על סיטואציה מאד קטנה ומוכרת לכולנו – פרידה והניסיון לשמור על קשר או לפחות להשאר ידידים.

  1. ALL YOU NEED IS LOVE

Nothin' you can make that can't be made \ No one you can save that can't be saved

כשאנו קוראים היום את מילות השירים של להקת הביטלס, קשה להאמין שהם גרמו בזמנו לכל כך הרבה שערוריות ברחבי העולם. חופש, אהבה ושוב חופש, אלו המסרים שעולים מרוב השירים, והם רלוונטיים לכולנו גם היום. השיר ALL YOU NEED IS LOVE הוא הזדמנות מצוינת עבורכם לשמוע ולראות הטייה של פעלים בזמנים השונים, ולהכיר את החוקיות הדקדוקית של הטיות אלו.

  1. WE ARE THE CHAMPIONS

We are the champions, my friends / And we'll keep on fighting till the end

גם מי שלא יודע אנגלית יודע לשיר את הפזמון של הלהיט הגדול של להקת קווין. אבל לשיר שהפך להמנון הניצחון של העולם כולו יש עוד מספר בתים שמהם אפשר ללמוד כמה מטאפורות מעניינות מעולמם של המנצחים והמפסידים.

  1. CIRCLE OF LIFE

There's more to see than can ever be seen / More to do than can ever be done

למרות שמדובר בשיר מתוך סרט מצויר, אין ויכוח על כך שמהסרטים של דיסני נהנים כל בני המשפחה. השירים המפורסמים מתוך להיטי דיסני הגדולים מתאימים במיוחד ללימוד אנגלית – הם עשירים בשפה יחסית פשוטה וכמעט תמיד יש להם גם גרסה עברית שמאפשרת לכם לבחון את עצמכם.

  1. OOPS I DID IT AGAIN

I think I did it again / I made you believe we're more than just friends

את האנגלית היומיומית המדוברת תוכלו לפגוש בשירי פופ שונים, כמו השירים של בריטני ספירס למשל, המלאים באוצר מילים יומיומי. OOPS I DID IT AGAIN הוא אחד מהם אבל אתם מוזמנים לזרום עם השיר האהוב עליכם.

  1. FAME

I'm gonna live forever \ I'm gonna learn how to fly

העולם נחשף לשיר FAME בתור שיר הנושא של הסרט FAME, שזכה בפרס האוסקר עבור הפסקול הטוב ביותר והשיר הטוב ביותר. אבל גם עשרות שנים אחרי, השיר נשאר כסמל המתמצת בתוכו תקופה תרבותית שלמה שהביאה לעולם את הדיסקו ואת החותלות. המוזיקה הקליטה הופכת את השיר לשיר זכיר במיוחד, כזה שאפשר לשמוע בלי הפסקה, עד שתכירו כל מילה ומילה בשיר, וגם אז לא תוכלו להפסיק.

  1. SHAPE OF YOU

I'm in love with the shape of you / We push and pull like a magnet do

האהבה היא שפה בינלאומית, אבל אם אתם רוצים להביע את אהבתכם באנגלית, מומלץ ללמוד יחד עם השיר של אד שירן, שמתאר בשפה קלילה ויומיומית איך אהבה באמת מרגישה.

  1. THE LAZY SONG

Don't feel like picking up my phone, so leave a message at the tone | 'Cause today I swear I'm not doing anything

למרות שם השיר, ההמלצה הזו לא מיועדת רק לעצלנים אלא לכולם, כי לכולנו מותר להגיד מדי פעם שלא בא לנו לעשות כלום. יחד עם ברונו מארס תוכלו ללמוד אוצר מילים שלם של רוגע וצ'יל שלא מחייב אתכם לעשות שום דבר.

נהניתם מהשירים? זה הזמן להתקדם לקורס אנגלית של ברלינגטון אינגליש

רשימת השירים ללימוד אנגלית שלנו היא רק המלצה, אתם מוזמנים לתרגל את האנגלית שלכם באמצעות שירים טובים באנגלית אחרים, ולראות כיצד אתם מגדילים עוד ועוד את השליטה בשפה ואת אוצר המילים.

אם אתם רוצים ללמוד כיצד להשתמש בידע שלמדתם דרך השירים, ולקבל את הכלים התחביריים לבניה נכונה של משפטים כך שתוכלו לנהל שיחה שוטפת באנגלית, אתם מוזמנים להירשם

לקורס אנגלית למתחילים של ברלינגטון. במסגרת הקורס תלמדו את מרכיבי השפה ואת כללי הדקדוק, בליווי מורי האנגלית המקצועיים דוברי אנגלית שפת אם ותוכלו להתאמן בקריאה, כתיבה, שמיעה ודיבור ותוך תרגול האנגלית שלכם עם מורה פרטי או באמצעות אפליקציה. הקורסים של ברלינגטון מועברים אונליין מכל מקום או בסניף הקרוב לביתכם.

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!