מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

מילות יחס באנגלית

תוכן העניינים

למילות יחס באנגלית יש תפקיד חיוני בבניית משפט באנגלית, והן עוזרות לבסס "מערכות יחסים" בין אלמנטים שונים במשפט. מילות יחס באנגלית הן מילים קצרות היכולות לתת מידע על מקום, זמן, כיוון, או חזקה וקניין. במאמר זה נרחיב על ההגדרה של מילות היחס השונות, נבין מתי צריך להשתמש בהן במשפטים, ונדבר על השוני בין מילות היחס השונות.

מהן מילות יחס באנגלית?

מילות יחס באנגלית אלו מילים המבטאות יחס מסוים בין מילים במשפט ובין חלקים במשפטים. מילות יחס הן מילים המתפקדות כשמות עצם, ככינוי גוף או כביטוים מקשרים למילים ולביטוים נוספים במשפט. מילות יחס, שלא כמו מילות קישור באנגלית, הן מילים המספקות לנו מידע נוסף על אופי המשפט, על הביטויים השונים שבו ועל הקשר ביניהם. מילות היחס יכולות לספק לנו מידע על מקום, על זמן, על כיוון, על כוונה, על אופי או על מטרה של פעולה מסוימת או חפץ כלשהו.

 

מתי נשתמש במילות יחס במשפטים?

נשתמש במילות יחס במשפטים לפי מה שנרצה לתאר במשפט, והכול שאלה של רמת הספציפיות והפירוט שאליה נרצה להגיע. כל משפט יכול לתאר התרחשות מסוימת או פעולה, בעוד יש משפטים היכולים לתאר מצבים דוממים, אנשים או חפצים. במהלך לימודי אנגלית בקורס אנגלית, נלמד כי קיימות שתי מילות יחס שונות כדי לתאר מיקום, לדוגמה In ו-At. במילה In אפשר להשתמש בשביל לתת מידע במשפט על מקום שאיננו ספציפי, כמו שם של עיר מסוימת, אך אפשר גם להשתמש בה בהקשר של זמן. אפשר להשתמש במילת היחסIn כדי לתאר תקופות זמן ארוכות יותר כמו כמה שנים: (בעוד כמה שנים) או זמנים שונים במהלך היום כמו במילת הקישור On"" לדוגמה נשתמש כאשר נתייחס לפעולה או להתרחשות שמקורה בחפץ מסוים או שקשורה אליו, כמו במשפט: "She sat on the chair" . במשפט זה "היא ישבה על הכיסא" מילת היחסOn מקשרת בין כינוי הגוף "היא" ל"כיסא" שעליו מתבצעת פעולת הישיבה.

 

 

 

 

מה ההבדל העיקרי בין מילות היחס באנגלית?

ההבדל העיקרי בין מילות היחס באנגלית הוא ההבדלים במשמעות שלהן ובשימוש שלהן. לחלק ממילות היחס יש משמעות דומה או אפילו זהה, אך קיימות מילות יחס שונות בעלות משמעות שונה מאחר שמשתמשים בהן בצורה שונה, תלוי בקונטקסט של המשפט ובכללי הדקדוק באנגלית. לדוגמה, שתי מילות היחס באנגלית "In", אך במילת היחס In, נשתמש כדי לתאר מקומות סגורים או מוגדרים כמו במשפטים "In the box/ בתוך הקופסה" או "In the city/ בעיר", ובמילה On נשתמש כדי לתאר את פני השטח או משטח מסוים "On the mountain/ על המדף" או "On the shelf/ על המדף ".

טבלת של מילות יחס שימושיות באנגלית:

 

Example SentencePreposition
He is sitting at the table / הוא יושב בשולחן At/ב
She lives in the city / היא גרה בעירIn/ ב
The book is on the shelf / הספר על המדףOn/על
I bought a gift for my friend / קניתי מתנה לחברה שליFor/ בשביל או ל או עבור
He went to the park with his dog/ הוא הלך לפארק עם הכלב שלוWith/ עם
The letter was sent by mail / המכתב נשלח באמצעות המיילBy / על יד או על ידי או באמצעות
We traveled to Paris / אנחנו טיילנו לפריז To/ ל או אל (מקום)
She received a gift from her parents/ היא קיבלה מתנה מהוריהFrom / מי
The top floor of the building / הקומה העליונה של הבניין Of/ של וגם מ- בקשר מסוים
They had a conversation about the movie/ הייתה להם שיחה על הסרטAbout / על או לגבי

סיכום

מילות יחס באנגלית הן חלק חשוב ממבנה המשפט בפרט ומהשפה בכלל. הן עוזרות לבסס את היחס בין מילים לביטויים המרכיבים משפט או פסקה. גם באנגלית מילות היחס עוזרות לנו להשלים מידע על תפקידן של מילים שונות וליצור קשרים בין מילים.

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!