מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

לימוד אנגלית מאפס

תוכן העניינים

לימוד אנגלית מאפס היא משימה בהחלט אפשרית. אומנם היא יכולה להיות לא פשוטה, אבל מדובר בכלי חשוב שיכול לשמש אותנו בכל תחום בחיים – בעבודה, בלימודים, בטיולים בחו"ל ואפילו בקנייה ברשתות באינטרנט. לכן לצורך רכישת השפה האנגלית ברמה שתאפשר לנו לתקשר בחופשיות עם הסביבה שלנו, לצרוך מידע ולכתוב אותו, נצטרך לעשות קצת יותר מלהשתמש בגוגל תרגום. אם כך, רוצים ללמוד את השפה אנגלית מאפס? כל הטיפים והדרכים ממש כאן במאמר, בואו נתחיל.

הכי טוב להתחיל בגיל צעיר

אין מה לעשות, כאשר אנחנו צעירים ומוחנו נמצא בתהליכי ההתפתחות המוקדמים שלו, הוא גם קולט מידע שונה כמו ספוג, ואיתו גם שפות. אין מנגנון מיוחד בראשנו שאחראי על למידה ועל רכישת שפות, אך יש אזור מסוים במוח, אזור בְּרוֹקָה, שאחראי על עיבוד שפה, קליטת שפה ובעיקר על יכולת הדיבור שלנו. כאשר אנו צעירים והאזור הזה עדיין נמצא בשלבי ההתפתחות והגדילה שלו, הוא גם סופג את כל המידע שהוא יכול ואף יזכור אותו לאורך זמן. התקשורת היא אחד הכישורים שאנחנו מתחילים לפתח כילדים ולכן אנחנו גם מאוד מעוניינים וכמהים לתרגל אותו בגילאים צעירים. לכן הסקרנות היא לגמרי מפתח חשוב ללמידת השפה האנגלית מאפס.

לימוד אנגלית מאפס למבוגרים

רובנו חושבים שמדובר במשימה בלתי אפשרית , אך לא כך הדבר. כל שפה שנרצה ללמוד בגיל מאוחר יותר תהיה לנו קצת קשה, אחרי שהתרגלנו לדבר כל חיינו בשפה אחרת שחוקיה שונים בתכלית מחוקי התחביר, הסמנטיקה ואפילו הצלילים של השפה האנגלית. אבל ההתחלה בלמידת השפה האנגלית מאפס וההצלחה בלמידה אצל המבוגרים טמונה אך ורק ביכולת שלנו להתמיד עם הלמידה, גם אם אנחנו מתחילים לעשות זאת באמצע החיים וצריכים ללמוד אנגלית מהר. אז איך בכל זאת עושים את זה? נזכרים שקשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים, ובעיקר לא מוותרים לעצמנו ופונים למומחים שיודעים איך לעזור בלמידת השפה האנגלית מאפס.

טיפים ללימוד אנגלית מאפס

קיימים כמה טיפים חשובים שנוגעים ללמידת כל שפה וכמובן גם ללמידת השפה האנגלית מאפס, שכלל אינם נוגעים ללמידה אלא ליכולות ולכישורי החיים שלנו:

להעז

הרבה פעמים אנו מונעים מעצמנו את הדברים שאנו רוצים באמת, כי אנו לא מעזים מספיק. המחשבות שלנו יכולות לפעמים להטעות אותנו ולגרום לנו לחשוב שאין באמת טעם לנסות, כי מה הסיכויים שנצליח. אבל הכול נמצא בראש, ואם אנחנו רוצים, אנחנו יכולים להצליח, לכן העזו והתחילו ללמוד אנגלית. הירשמו לקורס אנגלית למתחילים בתור התחלה, שם תפגשו אנשים נוספים כמוכם החולמים ללמוד את השפה ותוכלו לעזור אחד לשני ותלמדו את השפה יחד.

לא הביישן למד

מכירים את המושג הזה? אם לא תשאלו ואם תתביישו להתחיל לדבר באנגלית נראה שאף פעם לא תקבלו תשובות, ולא תקבלו את העזרה הנכונה שיכולה לכוון אתכם להצלחה וללמידה אפקטיבית שיהיו לה תוצאות בשטח. תשאלו שאלות, תחקרו ואל תתביישו גם אם אתם לא כל כך מבינים, תפקידו של המורה בקורס האנגלית שלכם הוא לענות גם עליהן.

התמדה

התמדה היא אחד הכישורים החשובים ביותר שאנחנו יכולים ללמוד במהלך חיינו ולהשתמש בהם לטובתנו. כל דבר שנעשה, בפרט לימודי השפה אנגלית מאפס, יצליחו אך ורק אם נדע להתמיד ולהשקיע באופן יום יומי בתרגול ובלמידה. המוח שלנו הוא כמו מכונה וככל שנבצע פעולה יותר ויותר, בפעמים הבאות היא תהיה לו פשוטה יותר לביצוע. לכן חשוב מאוד להתמיד.

החלטתם להירשם לקורס?

עשיתם החלטה נכונה מאוד! היא תשרת אתכם שנים רבות באספקטים שונים בחיים שלכם. להמשיך ללמוד במהלך החיים ולרכוש שפה נוספת, בייחוד השפה האנגלית, יכול לתרום לכם הרבה יותר מהידע הפרקטי של השפה. בתור התחלה עליכם לעבור מבחן רמה, מבחן הרמה יבדוק את היכולות ואת הידע הנוכחי שלכם בשפה האנגלית, כדי שתלמדו ברמה שמתאימה לכם ולא תבזבזו זמן יקר ומשאבים

לסיכום

לימודי אנגלית מאפס הם לא דבר בלתי אפשרי. גם ילדים וגם מבוגרים יכולים ללמוד שפה חדשה כל עוד אתם נעזרים באמצעים הנכונים ובמורים המקצועיים שלנו בברלינגטון אינגליש. תזכרו, ההתחלה היא אולי השלב הקשה, אך אחריה דברים רק הולכים ונעשים קלים יותר ומובנים, אפילו אם הם באנגלית.

מה עוד שואלים בנושא?

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!