מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

איך ללמד ילדים אנגלית?

תוכן העניינים

אנגלית היא אולי השפה החשובה ביותר בעולם, זו המקשרת בין אנשים ומאפשרת לכולנו לטייל ברחבי העולם וליצור אינטראקציות, להתקדם במקומות העבודה ולצרוך סוגים שונים של מידע באינטרנט, בטלוויזיה, דרך ספרים וכן הלאה. בדיוק מהסיבה הזאת, הורים רבים מעוניינים להנחיל את השפה לילדים כבר בעודם קטנים. ועולה שאלה מעניינת, איך אפשר לעשות את זה על הצד הטוב ביותר? אם ככה, אנחנו שמחים לחלוק אתכם כמה טיפים מנצחים שיעזרו גם לכם ללמד את הילדים אנגלית. בהצלחה!

להתלהב ביחד

אז בראש ובראשונה צריך לזכור שלימודי האנגלית לילדים שלכם צריכים להיות דבר מהנה וחוויתי. אם הם ירגישו שזה משהו שנכפה עליהם או שיש עליהם לחץ להצליח, רוב הסיכויים שזה רק ירחיק אותם מהשפה וזה כנראה לא יעזור להם ללמוד אותה כמו שצריך. מה שאתם צריכים לעשות בעצם בעניין הזה הוא לקשר את לימודי השפה ואת השפה האנגלית לחוויה חיובית באופן כללי. שלבו בלמידה הרבה שירים באנגלית שהילדים אוהבים, הכניסו ביטויים באנגלית מהעולם שלהם, העלו זיכרונות מטיולים משותפים שלכם שבהם השפה האנגלית הייתה נוכחת ונעשה בה שימוש, ובקיצור – תהפכו את כל הדבר הזה לכיף אחד גדול. אם תצליחו במשימה הזאת, זה יקל עליכם בלי ספק ותצליחו ללמד את הילדים אנגלית ביתר קלות.

יצירה באנגלית

עבודות יצירה באנגלית הן דרך מרתקת ויעילה ללמד ילדים את השפה. דרך פעילויות מהנות כמו ציור, יצירה ופיסול, ילדים יכולים לשפר את כישורי השפה שלהם בכמה דרכים שונות. ראשית, הם לומדים אוצר מילים חדש כשהם מדברים על החומרים, הצבעים וצורות. מעבר לכך, תיאור היצירות שלהם מעודד אותם להביע את עצמם באנגלית, ולשפר את כישורי התקשורת. כמו כן, מילוי של הוראות באנגלית לעבודות יצירה מגביר את יכולות ההבנה שלהם. נוסף לאלה, פרויקטים משותפים מעודדים עבודת צוות ואינטראקציה חברתית באנגלית ועוזרים לילדים לדבר בשטף ולהרגיש בטוחים יותר בעצם. היצירה מקדמת גם פתרון בעיות, חשיבה ביקורתית ודמיון, כל אלו חיוניים להתפתחות השפה. שילוב יצירה בשיעורי אנגלית הופך את לימוד השפה לחוויה מהנה ובלתי נשכחת, מה שמקל על הילדים לקלוט ולהפנים מושגים חדשים תוך טיפוח הכישרונות האומנותיים שלהם.

משחקים באנגלית

עוד דרך נפלאה שבהחלט כדאי לאמץ היא משחקים באנגלית שדרכם אפשר לתרגל את השפה. לימודי אנגלית לילדים דרך משחק מרגישים בדרך כלל כמו משהו שעושים על הדרך והילדים מתמקדים בחוויה ולא שמים לב שהם משפרים את יכולות השפה שלהם. אפשר לשחק משחקים, למשל משחק I Spy בנסיעות או טלפון שבור באנגלית. אפשר גם לקחת משחקים אהובים ופשוט לשחק אותם באנגלית, למשל ארץ עיר. אם אתם מחפשים חוויה יותר מסודרת, בחנויות הצעצועים תוכלו למצוא לא מעט משחקי קופסה ייעודיים ללימוד אנגלית לילדים ושווה בהחלט לחפש.

סרטים באנגלית

לבסוף, שווה בהחלט לדבר על האפשרות של סרטים באנגלית לילדים. נכון, רוב ההורים מנסים דווקא להגביל את זמן הצפייה במסכים, אבל אם כבר הילדים צופים בטלוויזיה, אז למה שלא ילמדו אנגלית על הדרך? היום אפשר למצוא הרבה מאוד תכנים מעולים שדרכם הם יכולים ללמוד שמות של חיות באנגלית, צבעים, מאכלים וכן הלאה. הצפייה גם יכולה להיות חוויה משפחתית משותפת וזוהי בהחלט דרך מצוינת ללמוד את השפה. כשמדובר בילדים, שווה לחפש תכנים מותאמים המשלבים בין עברית ואנגלית. ילדים גדולים יותר בגילאי בית הספר והחטיבה כבר יכולים בהחלט לראות סרטים באנגלית בתרגום וזה בהחלט עוזר לשפר את יכולות השפה.

לסיכום

יש לא מעט דרכים מקוריות וטובות ללמד את הילדים את השפה האנגלית. חשוב מאוד לזכור שזה צריך להיות חוויתי ומהנה ורק באופן הזה נוכל להנחיל להם את השפה. אם אתם רוצים לשפר את האנגלית שלכם או של הילדים, לימוד אנגלית הוא אופציה מעולה. אתם מוזמנים להתייעץ עם המומחים של ברלינגטון בכל שלב ולשמוע עוד על הקורסים השונים ולמי הם מתאימים. בהצלחה!

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!