מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

מילות שאלה באנגלית

תוכן העניינים

אנחנו משתמשים במגוון השפות הקיימות כדי להעביר מידע ולתקשר עם אחרים, ואחד מסוגי העברת המידע הקיימים הוא שאילת שאלות. מהן מילות השאלה באנגלית וכיצד משתמשים בהן? כל המידע שאתם צריכים נמצא כאן. בואו נתחיל.

מהן מילות שאלה?

מילות שאלה הן מילים המצרפים למשפטים כדי להפוך אותם לשאלות. המטרה של מילות השאלה היא לכוון את העונים לתת תשובה טובה ולספק מידע לשואלים. בדומה למשפטי שאלה בעברית, גם באנגלית מילת השאלה תהיה הראשונה במשפט, ונוסף על כך הפועל במשפט יקדים את שם העצם. אם השאלה היא חלק מטקסט ארוך יותר, מילות הקישור באנגלית כנראה יבואו לפני מילת השאלה.

מהן מילות השאלה הנפוצות באנגלית?

לפניכם רשימה של מילות השאלה הנפוצות בשפה האנגלית, הנלמדות בשלב מוקדם של לימוד אנגלית כחלק משלבי התקשורת הראשונים:

Which – איזה / איזו

המילה Which נועדה לשאילת שאלות זיהוי מבין מבחר. למשל: Which plate is mine? (איזו צלחת היא שלי?)

Who / Whom / Whose – מי

שאלות הנוגעות לזיהוי אדם מתחילות ב-Who. למשל: Who is your neighbor? (מי הוא השכן שלך?) או Who is the president of the US? (מי הוא הנשיא של ארצות הברית?)

כאשר התשובה היא המושא של פועל במשפט, השאלה תתחיל ב-Whom. למשל: Whom did you meet yesterday? (את מי פגשת אתמול?)

כאשר התשובה היא זיהוי השייכות, השאלה תתחיל ב-Whose. למשל: Whose bag is this? (של מי התיק הזה?)

What - מה

מילת השאלה הכי נפוצה בשפה האנגלית שמטרתה לקבל מידע מהנמען. למשל: What is your favorite food? (מה המאכל האהוב עליך?)

Where – איפה / לאן

מילת שאלה הנועדה לקבל תשובה על מקום מסוים: Where is she going? (לאן היא הולכת?) או Where is the Eiffel Tower? (איפה נמצא מגדל אייפל?)

When – מתי

מילת שאלה הנועדה לקבל תשובה על זמן מסוים: When does the lesson start? (מתי השיעור מתחיל?) או When does your meeting start? (מתי מתחילה הפגישה שלך?)

How – איך

מילת שאלה הנועדה לקבל תשובה על אופן ביצוע: How can I help you? (איך אני יכולה לעזור לך?)

Why – למה

מילת שאלה הנועדה לקבל תשובה על סיבה: Why did the chicken cross the road? (מדוע התרנגולת חצתה את הכביש?)

מילות שאלה נוספות

פרט ל-7 השאלות הנפוצות שציינו קודם, יש עוד כמה ביטויי שאלה נפוצים בשימוש יום יומי:

  • How come – משמש לבקשת הסבר על השתלשלות אירועים, למשל: How come nobody noticed that? ובעברית: איך קרה שאף אחד לא שם לב לזה?

  • How much/how many – שאלת כמות לעצמים ספירים ובלתי ספירים. How many people came? (כמה אנשים באו?) לשם עצם ספיר, לעומת How much water is in the bottle? (כמה מים יש בבקבוק?) לשמות עצם שאינם ספירים
  • How often – שאלת תדירות. How often does the bus come? (באיזו תדירות האוטובוס מגיע?)

  • למילת השאלה How אפשר להוסיף עוד תארים כדי לקבל עוד מידע – למשל How long כדי לשאול על אורך זמן – How long is the ride? (מה אורך הנסיעה?), How old is your dad? (מה הגיל של אבא שלך?) או How far is your house from here? (כמה רחוק הבית שלך מכאן?)

  • אפשר להשתמש בהטיה של הפועל to be או do כדי לשאול שאלות שתשובתן היא כן או לא – למשל Did he work yesterday? (האם הוא עבד אתמול?) או Is she coming home tomorrow? (האם היא חוזרת הבית מחר?)

את השימוש הנכון בכל מילות השאלה באנגלית תוכלו ללמוד בקורס אנגלית מדוברת של ברלינגטון אינגליש, שיכין אתכם לניהול שיחות יום יומיות באנגלית במגוון נושאים, ובהם גם שאילת שאלות.

סיכום

כחלק מלימוד הבסיס באנגלית, חשוב להכיר את מילות השאלה בשפה כדי לדעת כיצד לשאול שאלות. בברלינגטון אינגליש תוכלו ללמוד בכל קורסי האנגלית מהן מילות השאלה באנגלית וכיצד משתמשים בהן ביום יום. באתר שלנו תוכלו למצוא עוד מידע על אבני הבסיס באנגלית, ולהירשם לקורסים המתאימים לרמת הידע שלכם ולמטרות האישיות והתעסוקתיות שלכם.

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!