מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

צבעים באנגלית לילדים

תוכן העניינים


 

אם גם אתם שואפים ללמד את הילדים שלכם אנגלית, שווה לדעת שכדאי מאוד להתחיל מגיל צעיר. ככל שתתרגלו את השפה בבית וביום יום, כך יגבר הסיכוי שהיא תדבק בהם ותהפוך לחלק בלתי נפרד מהחיים שלהם. במקרה של ילדים, חשוב מאוד להתחיל במילים הבסיסיות – בעלי חיים, ימים בשבוע, מאכלים וכן – גם הצבעים. כאן תוכלו למצוא טבלה של הצבעים באנגלית לילדים, ורגע לפני שנתחיל, הינה כמה טיפים שיעזרו לכם ללמד את הילדים שלכם את כל הצבעים באנגלית.

איך ללמד ילדים צבעים?

כמובן שרשימה של המילים אינה מספיקה, וכדי ללמד ילדים אנגלית חשוב מאוד למצוא דרכים יצירתיות ומגוונות. כשמדובר בילדים קטנים יותר, פעילויות מיון היא תמיד דבר טוב וכאשר מפרידים בין חפצים בצבעים שונים (קלפים, אבנים צבעוניות או כל דבר אחר), זאת הזדמנות מעולה לעבוד על הצבעים ולעבור עליהם. אפשרות נוספת שמתאימה לילדי הגיל הרך עד לכיתות א׳-ב׳ היא משטחי פליידו, משטחים שאפשר להדפיס ולניילן בבית ומתרגלים את כתיבת שמות הצבעים בטוש מחיק או בבצק. קוביות הן אפשרות מצוינת נוספת לילדי הגיל הרך וכיתות א׳-ב׳ גם כן. מכינים קובייה כשבכל פאה יש צבע אחר, מטילים אותה ומתרגלים יחד את הצבע שיצא. בגילאים בוגרים יותר אפשר לתרגל בעזרת משחקים נחמדים כמו משחק I See, משחק הטלפתיה ועוד. צריך לזכור כי לימודי אנגלית לילדים חייבים להיות קלילים ומהנים. הלימוד לא יצליח רק דרך שינון ואם הם ייהנו מהתהליך, ככה הם יצליחו בסופו של דבר ללמוד את המילים. אפשרות נוספת ונפלאה היא לימודי אנגלית דרך שירים. שירים הם שיטה מצוינת ושירים קליטים על צבעים יאפשרו לילדים לזכור את כל הצבעים מהר מאוד. אגב, השיטה הזאת מתאימה ללימודי אנגלית בכללי ולא רק ללימוד צבעים. שימוש בשירים הוא שיטה מצוינת ללמוד שפה ואם חוזרים עליהם הרבה, בסופו של דבר הם נקלטים.

באופן כללי שווה בהחלט להכיר את האפשרות של אנגלית לילדים – קורס מקצועי שיעזור לילדים לרכוש את השפה. הוא מתאים במקביל ללימודים בבית הספר, לילדים שמתקשים וצריכים עזרה, לכאלו שרוצים לשפר את היכולות ובעצם בכל מצב.

טבלת צבעים

אם כך, רגע לפני שאתם בוחרים בשיטה שבאמצעותה תלמדו את הילדים שלכם צבעים באנגלית, הינה רשימה מלאה ומפורטת של כל הצבעים הנפוצים.

שם הצבעהצבע באנגלית
שחורBlack
לבןWhite
אפורGray, Grey
אדוםRed
כחולBlue
צהובYellow
סגולPurple
וורודPink
ירוקGreen
כתוםOrange
חוםBrown
בז'Beige
תכלתLight Blue
טורקיזTurquoise
בורדוBordeaux

לסיכום

אפשר לראות שיש לא מעט דרכים ללמוד צבעים וללמד צבעים כשרוצים להנחיל את השפה האנגלית לילדים שלנו. הטיפ החשוב ביותר הוא התמדה וחזרה. ככל שתחזרו על המילים ועל הצבעים, ככל שתעברו עליהם שוב ושוב בבית וככל שתשלבו את השפה ביום יום שלכם, כך סביר יותר להניח שהשפה תיקלט. צריך לזכור שילדים תופסים שפות הרבה יותר מהר מאיתנו, ככה שאין שום סיבה שבסופו של דבר הילדים לא ילמדו את כל הצבעים במהירות. אם גם אתם מעוניינים ללמוד אנגלית ולשפר את השפה או רוצים לחזק את האנגלית של הילדים, לימוד אנגלית מאפס הוא אפשרות מעולה ואתם מוזמנים לשמוע עוד על הקורסים ועל אפשרויות הלמידה של בית הספר המוביל לאנגלית בארץ – ברלינגטון.

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!