מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

איך למצוא מורה פרטי לאנגלית שמתאים לנו?

תוכן העניינים

מורה פרטי לאנגלית בברלינגטון אינגליש

לפעמים מוסדות הלימודים אינם מספיקים עבורנו על מנת שנבין את כלל החומר הנלמד. לעתים כמות התלמידים בכיתה גדולה מדי עבור המורה, או שהלמידה מתקדמת בקצב מהיר מדי. אם אתם מחפשים מורה פרטי באנגלית לילד, מעוניינים בשיעורים פרטיים באנגלית על מנת שתוכלו להתקדם באוניברסיטה בקלות רבה יותר, או אפילו זקוקים לשיעור פרטי כדי להתכונן לטיול ארוך בחו"ל, חשוב למצוא את המורה הנכון. אז מה כדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים מורה פרטי?

מהי מטרת הלימודים שלנו?

לפני שאנחנו מתחילים לחפש מורה פרטי, חשוב שנגדיר מראש את הציפיות שלנו. האם אנו רוצים לדעת לדבר אנגלית שוטפת, או להבין חלקים נקודתיים באנגלית לצורך הכנה למבחן בתיכון, כמו הבנת הנקרא או הנשמע, דקדוק או אוצר מילים. יש המעוניינים בשיעורים כלליים הממוקדים בפיתוח הביטחון העצמי בזמן השיחה באנגלית. 

אם מדובר בהכנה לטיול בארה"ב, למשל, אולי נחפש דווקא מורה אמריקאי או קבוצת לימוד שתאפשר לנו לתרגל את הדיבור בשפה. אם אנחנו מעוניינים ללמוד לקרוא חומר אקדמי, מוטב למצוא מורה המתמחה באנגלית ברמה גבוהה יותר, שיתאים לנו יותר מאשר מורה פרטי שמרבית ניסיונו היא הכנת ילדים לשנים הראשונות באנגלית בבית הספר היסודי. לאחר שהגדרנו במדויק את מטרת הלימוד, נוכל להתחיל לחפש.

היכן המורה נמצא? כל הדרכים לאתר מורה פרטי לאנגלית

לפעמים, איננו היחידים שמתמודדים עם החיפוש. אם מדובר בילד הלומד בבית ספר יסודי, ניתן ליזום שיחות עם הורים נוספים של ילדים המתקשים באנגלית ולבדוק האם יוכלו להמליץ על מורה לאנגלית שעזר לילד שלהם להתקדם בשפה. אין כמו המלצה חמה ואמינה מפה לאוזן. אפשר גם לברר במשפחה הקרובה, אולי האחיין זכה לשיעורי אנגלית ממורה מצויין, ונוכל לפנות אליו.

אם לא הגענו למורה פרטי באמצעות משפחה או חברים, אפשר גם לחפש בגוגל. ישנם אתרים נפלאים לאיתור מורים פרטיים, המפנים גם למכונים מקצועיים ללימוד אנגלית, לבתי ספר לשפות, או אפילו להיעזר במוסד האקדמי בו אנו לומדים ולמצוא מורה מוכשר שיוכל להעביר שיעורים פרטיים. שוב, יש לבחור מורה בעל ניסיון בתחום המבוקש. לא כל מורה שלימד את האחיין בן ה-8 שלו, יוכל לעזור לנו להתקדם באנגלית אקדמית לאוניברסיטה.

עלויות ומחירים

מטבע הדברים, גם התקציב מהווה שיקול מרכזי עבור רבים. חשוב לברר את טווח המחירים לשיעורים פרטיים, כאשר חשוב לזכור כי המחירים הנפוצים לשיעור פרטי בעיר אחת, לא בהכרח יהיו דומים למחירים בעיר אחרת. על פי רוב, ככל שמתרחקים מהמרכז המחירים נמוכים יותר. בנוסף, ישנם בתי ספר לשפות, חלקם בפריסה ארצית, המציעים שיעורים בקבוצות קטנות במחיר אטרקטיבי יותר ממחיר שיעור פרטי בבית.

אין צורך "להתחתן" עם המורה לאנגלית

כאשר בחרתם לבסוף מורה פרטי והתחלתם ללמוד, תראו שיפור ניכר בהתמודדות עם השפה האנגלית. אך מתי יש להפסיק ולהמשיך לבד? כדאי להגדיר מדדים שונים להתקדמות, ולהתבסס עליהם. לדוגמה, כאשר אתם מסוגלים לקרוא מאמרים אקדמיים לבדכם ולהבין אחוז ניכר, נראה שהרמה שלכם כבר טובה מספיק ללימוד עצמי. אם אתם מקבלים 90 או 100 במבחן באנגלית, ייתכן ששווה לכם לנסות ולהמשיך ללמוד לבד. לעתים תחילת השיעורים מהווים רק תמריץ ויד מכוונת על מנת להמשיך וללמוד לבד, ומשם אפשר להמשיך. לא הייתם רוצים למצוא את עצמכם ממשיכים ללמוד בשיעורים פרטיים חמש או שש שנים.

האם הושגה המטרה?

זוכרים את אותה המטרה שהגדרנו בהתחלה? זו שלשמה נגשנו לשיעורים הפרטיים מלכתחילה? כאשר יש לנו דרך לבדוק האם היא הושגה, כמו יכולת הבנת השפה, יכולת צפייה בטלוויזיה והבנת הנשמע ללא כתוביות, או הכנה למבחני אנגלית לפני לימודים אקדמיים? אם השגתם את מטרתכם, אפשר להפסיק את השיעורים ולהמשיך להתקדם לבדכם בלימודים. אם עדיין לא השגתם את המטרה שלכם, המשיכו ללמוד ובדקו בנקודת זמן נוספת אם השגתם את המטרה שלכם.

לסיכום, רכישת שפה חדשה או התקדמות בזאת שאתם מכירים באמצעות שיעורים פרטיים יכולה להיות דרך מהירה ביותר ללמוד. עם זאת, חשוב לבחור במורה מקצועי ומיומן שיוכל לעזור לכם להתקדם בקצב שלכם בין אם הוא מהיר או איטי, ולהשיג את הכלים הדרושים להמשיך וללמוד בעתיד בעצמכם. אם אינכם בטוחים שבחרתם את המורה הנכון – פשוט נסו מורה נוסף, או קראו המלצות באינטרנט ועברו הלאה.

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!