מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

שירים באנגלית לילדים

תוכן העניינים

אם אתם רוצים ללמד את הילדים שלכם אנגלית ולעזור להם לשפר את השפה, למידה באמצעות שירים באנגלית היא רעיון פשוט מצוין. ילדים מתחברים למנגינות ולמוזיקה מגיל צעיר ובעזרת שירים קליטים באנגלית תוכלו ללמד אותם בקלות את השפה. לא מכירים יותר מדי שירים כאלו? הינה כמה רעיונות לשירים באנגלית לילדים שלגמרי כדאי לכם להכיר ולהתחיל לזמזם!

שיר ה-ABC

אולי השיר הפופולרי ביותר, ואין כמעט ילד שלא מזמזם אותו מהרגע הראשון בבית הספר. את המנגינה כולנו מכירים והוא מלמד ילדים את כל ה-ABC, הבסיס החשוב ביותר לאנגלית. כמובן שלא נשכח את שורת הסיום המלהיבה המזמינה את כולם להצטרף לחגיגה – Now I know my ABC, next time won’t you sing with me""

Twinkle twinkle little star

השיר הנוגה והנעים הזה הוא שיר נפלא ומרגיע לפני השינה. שרים על הכוכב המנצנץ ועל התהיות הנצחיות על מהות הקיום. שיר מרגיע ונעים שילדים מאוד אוהבים ונהנים לזמזם ולדקלם.

Wheels on the Bus

גלגלי האוטובוס מסתובבים, מסתובבים, מסתובבים, גלגלי האוטובוס מסתובבים, כל היום! מי לא מכיר את המנגינה האהובה הזאת? זהו שיר שיכול להימשך לנצח, כאשר מתארים את יומו של האוטובוס ואת כל הדברים שקורים בו. זה שיר קליט, מקפיץ ומדליק. יש גם גרסה בעברית כמובן ואת הגרסה באנגלית אפשר לשיר עם הילדים כל היום!

Happy Birthday Song

שיר יום ההולדת הוא שיר קלאסי ברמה העולמית. את המנגינה כולם מכירים פחות או יותר בכל השפות והגרסה באנגלית היא אולי הגרסה המוכרת ביותר. ילדים אוהבים לשיר ולחגוג בימי הולדת של חברים ומשפחה וזה בהחלט שיר ששווה להכניס לרפטואר.

Row, Row, Row Your Boat

שיר ילדים שובב זה מעודד שירה אינטראקטיבית. ילדים אוהבים להצטרף לשיר ויחד עם ההורים להשתמש בדמיון שלהם כדי לשוט לאורך נהר שליו.

Old MacDonald Had a Farm

שיר קליט ואהוב שבו הילדים נהנים מלהשמיע קולות של חיות חווה. גם כאן יש גרסה בעברית מוכרת ואהובה, ככה שזה ממש קל ללמד את הילדים גם את הגרסה האנגלית.

Itsy Bitsy Spider

שיר כיפי וקליט שמשלב מוזיקה ותנועות אצבעות. ילדים מחקים את מסעו של העכביש במעלה המרזב, לומדים על חיות ועוד הרבה מילים נהדרות באנגלית.

Add Your Heading Text Here

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לסיכום

בעזרת שירים כיפים וקליטים שכולנו אוהבים, לימוד אנגלית לילדים יכול להיות דבר נפלא, קל ומהנה. כמו לימודי צבעים לילדים ובאופן כללי הקניית ידע, אם מצליחים לעשות את זה באופן אגבי ובצורה כיפית ומהנה, זה הופך להיות הרבה יותר קל וטבעי. כאן תמצאו את השירים הכי טובים וכיפים באנגלית אם במקרה תשכחו.

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!