מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

המילונים הכי טובים ברשת לאנגלית

תוכן העניינים

מילון דיגיטלי באנגלית בטלפון

איך אומרים את זה באנגלית? למה מתכוון השלט במלון באנגליה? כיצד תוכלי להזמין את המנה שאת רוצה בטיול בגרמניה? המילונים והשיחונים המודפסים על נייר כבודם במקומם מונח, אך כיום רובנו זקוקים למילה זו או אחרת בתוך דקות ספורות. ומה אם לא לקחנו את המילון אתנו לכל מקום?

בעידן הטכנולוגי הנוכחי מילונים מקוונים מלווים אותנו בכל מקום. החל מבבילון הקלאסית ועד לגוגל טרנסלייט. שלל אפליקציות ואתרים ייעודיים מסייעים לנו בפעולה הפשוטה כל כך – המרה של מילה או ביטוי משפה אחת לשפה אחרת. אז אילו מילונים נפלאים תוכלו למצוא ברשת?

בבילון – המילון הדיגיטלי הראשון שליווה אותנו

לפני יותר מעשור השיקה חברת בבילון הישראלית את תוכנת בבילון, שהפכה ללהיט בכל העולם. מקור השם, כמובן, במגדל בבל שבוניו ניסו להגיע לשמיים, אך מצאו את עצמם מדברים בבליל שפות שונות. כיום החברה מתרגמת באמצעות תוכנה ייעודית למחשב, אפליקציה חכמה ואפילו אתר אינטרנט ידידותי המכיל מעל 33 שפות. 

מעבר למילון הדו שפתי, מציעה החברה גם את מילון אוקספורד הלועזי, את מילון אבן שושן הישראלי ואפילו את אנציקלופדית בריטניקה. כך נוכל לדעת לא רק את פירושה של המילה בעברית, אלא גם את ההגדרה המילונית שלה. מאפיין נוסף מאפשר גם לשמוע את ההגייה הנכונה של המילים במגוון שפות.

גוגל טרנסלייט

מספר שנים לאחר שיצאה בבילון לשוק, השיקה גוגל גרסה משלה למילון המקוון. גוגל ניסו לכוון לקהל יעד גדול יותר והציעו 103 שפות שונות, כמו גם הגייה נכונה של המילים בשפות אלה. למעשה, הגרסה הראשונית של אתר התרגום של גוגל נבנתה כבר בשנת 2001, והציעה תרגום למספר שפות מצומצם מאד (תשע במספר), כאשר שפת המקור או היעד היתה אנגלית בלבד. כיום גוגל טרנסלייט משמש כמדיום לתקשורת דו לשונית בכל העולם, ומעניין לגלות כי בארה"ב משתמשים בשירותיו רק 8% בלבד מכלל המשתמשים. מעניין לדעת כי לפי דיווחי גוגל נעזרים בשירות מעל 200 מיליון איש בחודש (!).

מורפיקס

אתר התרגומים מורפיקס מציע גם הוא מילון אנגלי עברי בעל מאפיין מיוחד. בניגוד לתרגום מדויק של מילה, ניתן להשתמש גם בהטיות נוספות שלה ואפילו בכתיב מלא או חסר, ולקבל שלל אפשרויות תרגום. רבים אינם יודעים אך חברת מלינגו שפיתחה את התוכנה היא חברת בת של אנציקלופדית בריטניקה הידועה. כיום ניתן להשתמש במלינגו הן באתר ייעודי והן באפליקציות שפותחו לטאבלטים ולטלפונים חכמים.

בינג טרנסלייטור

גם מנוע החיפוש של בינג מבית מיקרוסופט לא נשאר מאחור, והוא מציע שירות תרגום מתחרה למנוע החיפוש המוביל בעולם, הלא הוא גוגל. בעבר בינג נחשב למנוע חיפוש בלתי יעיל, במיוחד לאור הזינוק המטאורי של גוגל בתחום החיפוש, אך היום בינג נהנה משיתוף פעולה עם חברות אמזון ויאהו, ולכן נחשב למנוע החיפוש השני בתפוצתו בעולם. שירות התרגום האינטרנטי הוא חינמי, מתבסס על מילון אוקספורד באנגלית ומציע השמעה קולית של צורת ההגייה הנכונה של המילים המתורגמות.

לסיכום

אין ספק שהעולם הטכנולוגי שבו אנו חיים מאפשר לנו לרכוש שפה נוספת בקלות רבה יותר. נראה כי חלפו הימים שבהם היה צורך לדפדף בספר מוחשי על מנת למצוא את הערך הרלוונטי (מה שהאריך וסרבל כל קריאת ספר, למשל). לאור שפע האפשרויות החינמיות שהוצגו כאן לפניכם, אפשר לקבוע חד משמעית שאין יותר תירוצים: היום קל יותר מתמיד להשתפר באנגלית, וכל שפע אוצר המילים נמצא במרחק מספר הקלקות מכם.

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!