מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

10 סיבות ללמוד שפה חדשה עוד השנה

תוכן העניינים

סלע שרלין מספרת על החוויה שלה בברלינגטון

ידוע לכל ששפה היא מפתח לתקשורת בין בני אדם, אך מעבר ליכולת לתקשר עם יותר אנשים, יש לרכישת שפה חדשה עוד שפע יתרונות. אספנו עבורכם עשר סיבות נפלאות ללמוד עוד שפה, ויפה שעה אחת קודם.

הרחבת אפשרויות התעסוקה

בקורות החיים יש לכתוב את כל היתרונות של המועמד, וידיעת שפה נוספת נותנת במקרים רבים יתרון. נוסף לכך, היא פותחת גם אפשרויות לעבודה בחו"ל וליציאה לרילוקיישן למעוניינים בכך. שליטה בשפה זרה יכולה להוות יתרון של עובד אחד על פני האחרים בהצגת מצגות למשקיעים וללקוחות מחו"ל, ולא רק לזמן עבודה טובה יותר אלא גם להוביל לקבלת קידום בעבודה הנוכחית.

הרחבת היכולת הקוגניטיבית

פסיכולוגים מאוניברסיטת יורק שבטורונטו, קנדה, מצאו כי אנשים אשר שולטים היטב בשפה שנייה מראים ביצועים טובים יותר גם במקצועות כמו מתמטיקה ובשפה הראשונה. כלומר, שפה נוספת מרחיבה את היכולות המוחיות גם בתחומי לימוד אחרים.

הרחקת הדמנציה

מחקרים מצביעים על כך שללימוד שפה נוספת יש השפעה על התפתחות מחלת השכחה. החוקרים מצאו כי המעבר בין השפות והבנת כללי הדקדוק של כל שפה יוצרים אימון של המוח, ובכך מרחיקים את מחלת הדמנציה. 

שיפור חווית הטיול בחו"ל

רוב מדינות העולם חשופות לשפה האנגלית, ובוודאי במקומות תיירותיים. קל יותר להסתדר בחו"ל עם ידיעת שפה נוספת מאשר דיבור בשפה העברית בלבד.

חיזוק שפת האם שלנו

בעוד ששפת האם הבסיסית נלמדת בתהליך של צפייה וחיקוי, השפה השנייה נלמדת בצורה מובנית יותר כשנוצרת הבנה מעמיקה איך ליצור משפטים מורכבים והיצירתיות באה לידי ביטוי. גורמים אלו משפיעים גם על תפיסת השפה הראשונה ומחזקים אותה. סופרים גדולים רבים ידעו יותר משפה אחת, והדבר מסביר מדוע הצליחו לכתוב ביצירתיות ולהפליא במילותיהם.

שיפור הביטחון העצמי

רבים מלומדי השפה השנייה מרגישים בתחילת הדרך אי נוחות וספקות עצמיים, אך אלו מתחלפים בביטחון עצמי ברגע שהשפה מופנמת. הלימוד דורש יציאה מאזור הנוחות, התגברות והגעה להישגים, ואלה משפיעים בסופו של דבר על ההערכה העצמית.

הגדלת מבחר התכנים הזמינים

אנו חיים בעולם של שפע מידע זמין, אך רובו בשפה זרה. לימוד שפה נוספת מרחיב את כמות התכנים השמישים עבורנו, בהם ספרים שלא תורגמו לעברית, תכניות טלוויזיה וסרטי קולנוע. מעבר לכך שישנו יתרון לכמות, גם האיכות עולה, כיוון שאין צורך בתרגום שלא פעם מפספס את המסרים העיקריים.

מתן עזרה לאנשים מסביב

מתן עזרה לאחר מעלה את הביטחון העצמי, ובאמצעות לימוד שפה נוספת אפשר לתרום לאחרים ולסייע לתיירים שאינם מסתדרים. הדבר תורם לתיירים שמגיעים לישראל ותורם בעת טיול בחו"ל עם חברים או במסגרת קבוצתית.

היום זה קל ללמוד שפה חדשה

אחת הסיבות ללמוד שפה חדשה עוד השנה היא שהדבר בהחלט אפשרי. היום ישנם אמצעים רבים שמסייעים ללמוד שפה והם זמינים לכל אחד, כך שאין כל סיבה שלא לצאת לדרך, לאמן את המוח ולהעלות את הביטחון העצמי.

יצירת רושם על הסביבה

אנשים שיודעים שפה נוספת נתפסים כחכמים יותר (ובצדק) ומשאירים רושם חיובי על הסביבה. זוהי אמנם לא הסיבה העיקרית להשקיע בלימודים אך, היא מתווספת לכל אלו שמעליה.

אין ספק שלאחר הרשימה המפוארת הזו, גם אתם כבר משוכנעים ששפה נוספת תפתח בפניכם צוהר לתרבויות בלתי מוכרות ותאפשר לכם להתפתח אישית, מקצועית וחברתית. עכשיו, כל שנותר לכם הוא לבחור שפה ולהתחיל במסע.

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!