מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

קורס אנגלית לחיילים משוחררים

תוכן העניינים

חיילים

השחרור מצה"ל מתקרב, (או שאולי אתם כבר אחריו), והראש האזרחי שלכם כבר מתחיל לרקום תכניות לעתיד – תכנון הטיול הגדול בחו"ל, חיפוש עבודה נורמלית שסוף סוף תכניס לכם כסף והרשמה ללימודים אקדמאיים לתואר הראשון.

האפשרויות מגוונות ושונות אחת מהשנייה – ההרפתקנים שביניכם ירוצו מהבקו"ם אל שדה התעופה עם תרמיל גב ושק שינה ויטוסו לחפש את עצמם במדינות רחוקות, המחושבים שביניכם יתחילו בחיפוש עבודה שווה שתכניס לכם משכורת ראויה אחרי שנים של משכורת צה"לית, איתה תוכלו להתחיל את החיים העצמאיים שלכם, והשאפתנים שבכם יתחילו לבחון את אפשרויות לימודי התואר הראשון.

לא משנה מי אתם ולאיזו קבוצה אתם שייכים, יש דבר אחד משותף לכולם – כדי להתחיל ברגל ימין את חיי האזרחות שלכם, כולכם תזדקקו לכישורי אנגלית הכוללים יצירת שיחה באנגלית, קריאה וכתיבה של טקסטים באנגלית והרחבת אוצר המילים שלכם.

כיצד קורס לימוד אנגלית לחיילים משוחררים יעזור לכם בחיים החדשים שלכם באזרחות?

בטיול הגדול – לא משנה אם תחליטו לטוס למזרח אסיה, לדרום אמריקה או לכל יעד אחר, השפה האנגלית היא השפה בה תוכלו לתקשר עם המקומיים ועם התיירים שתפגשו בדרך. מהזמנת טיסות, סיורים ומלונות, דרך שיחות עומק עם מטיילים אחרים שתפגשו בדרך, שליטה בשפה האנגלית תאפשר לכם ליצור קשרים וחוויות שיישארו אתכם לכל החיים.

בחיפוש עבודה – חיפוש עבודה עבור חיילים משוחררים יכול להיות מאתגר במיוחד, מכיוון שרוב מקומות העבודה דורשים ניסיון קודם. קורות חיים של חיילים משוחררים לרוב אינם מכילים ניסיון קודם ולכן עליהם להיות מדויקים מאוד, במיוחד באנגלית. קורס אנגלית לחיילים משוחררים יכול לסייע לכם לשפר משמעותית את כישורי האנגלית העסקית שלכם ולהרחיב את אפשרויות התפקידים אליהם תוכלו להגיש מועמדות. שליטה בקריאה, כתיבה ושיח בשפה האנגלית תפתח לכם הזדמנויות להשתלב בחברות בינלאומיות הפועלות בישראל ותגדיל את הסיכויים שלכם לתפקיד משמעותי.

בלימודים אקדמאיים – כמעט כל קורס במכללה או באוניברסיטה כולל ברשימת הקריאה שלו גם מאמרים ומחקרים בשפה האנגלית. למידה בקורס אנגלית לחיילים משוחררים לפני לימודי התואר תחדד את האנגלית שלכם ואת יכולות הקריאה בשפה האנגלית, ותאפשר לכם לקרוא את החומר הנדרש בצורה מהירה יחסית מבלי לבזבז זמן יקר.

למה לשפר את האנגלית דווקא עכשיו?

לנצל את הזמן הפנוי – לפני שאתם נכנסים לחיים האמיתיים ומתמסרים לשגרה היומיומית, יש לכם הזדמנות לנצל את הזמן הפנוי ונטול המחויבויות לשיפור האנגלית בעזרת קורס לימודי אנגלית לחיילים משוחררים. ככל שיעבור הזמן תהפכו לעסוקים יותר ויהיה לכם קשה יותר למצוא זמן פנוי.לנצל את הפיקדון – אחרי שתרמתם את מיטב שנותיכם לשירות המדינה, צה"ל ומשרד הביטחון דואגים להשכלה הגבוהה שלכם ומעמידים לרשותכם פקדון שנועד לרכישת השכלה גבוהה. באפשרותכם לעשות שימוש בכספי הפקדון ולהירשם לקורס לימוד אנגלית לחיילים משוחרים על חשבון הפיקדון. כך גם תשפרו את האנגלית שלכם לקראת חיי האזרחות וגם לא תצטרכו להיכנס להוצאות.

מה לומדים בקורס אנגלית לחיילים משוחררים?

קורס אנגלית לחיילים משוחררים מאפשר לכם ללמוד אנגלית בצורה מקצועית בזמן ובמקום שנוחים לכם, דרך המחשב הביתי או הלפטופ, בהנחייתם של מורים מקצועיים לאנגלית, או בקורס פרונטלי באחד מ-34 הסניפים שלנו הפרושים ברחבי הארץ.

בזכות השילוב של שיעורים בהנחיית מורה לאנגלית, עבודה אישית בתוכנת הלימוד העולמית של ברלינגטון אינגליש ותרגול באמצעות האפליקציה, קורס האנגלית לחיילים משוחררים שלנו הוא פתרון אידיאלי לשיפור האנגלית שלכם בזמן, במקום ובקצב שלכם, לקראת היציאה לאזרחות.

קורס אנגלית לחיילים משוחררים מאפשר לכם להצטרף לשיעורי האנגלית המקוונים בכל יום ושעה שמתאימים לכם, בנוחות של הבית שלכם או מכל מקום אחר שמתאים לכם. תוכלו לעבור את הקורס בשילוב עם עבודה או לימודים נוספים, ולקבוע בעצמכם את זמני השיעורים.

פנו אלינו עוד היום ונשמח לספר לכם עוד על קורס אנגלית לחיילים משוחררים של ברלינגטון ועל השימוש בכספי הפיקדון לצורך ההרשמה לקורס.

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!