מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

12 טיפים מעולים לשיפור אוצר המילים באנגלית

תוכן העניינים

בחורה מול לוח שרשום LEARN ENGLISH

אנגלית היא אחת השפות הפופולריות והמדוברות ביותר ברחבי העולם, היא נחשבת כשפה רשמית במדינות רבות בגלובוס, זו שפה דומיננטית ומשפיעה שמאפשרת בין השאר לבני אדם ממדינות ומתרבויות שונות ליצור קשר ולהבין זה את זה. כדי לשפר את אוצר המילים באנגלית ישנן טכניקות רבות ומגוונות. חשוב להעשיר ולהרחיב את אוצר המילים כדי לשלוט היטב בשפה, להבין טוב יותר דוברי אנגלית, סרטים, שירים וכיוצא בזה. לפניכם 12 טיפים מעולים לשיפור אוצר המילים באנגלית:

טיפ 1- רשימות מילים ושינון

ניתן להכין רשימה של מילים חדשות שלא מכירים, כך אפשר לשנן את המילים החדשות, לבדוק האם זוכרים אותן, לשלב אותן במשפטים וכדומה. יש אנשים המעדיפים ללמוד מילים חדשות בשפה זרה באמצעות שינון, אחרים צריכים להכין רשימות ולכתוב את המילים החדשות כמה פעמים עד שהם זוכרים אותן וכך הם יכולים לשלב את המילים במשפטים ובשיחות באנגלית.

טיפ 2- האזנה להרצאות Ted

הרצאות Ted נחשבות למעניינות ומקוריות. ניתן לגלוש לאתר של Ted כדי לצפות בתכנים שונים. אמנם יש הרצאות רבות המתורגמות לעברית, אך כדי להעשיר את אוצר המילים ולהרחיב את הידע בשפה האנגלית, כדאי להאזין להרצאות המתקיימות באנגלית. כאשר נתקלים במילה לא מוכרת ומתקשים להבין את המשפט, כדאי לעצור את ההרצאה, לחפש את המילה או הביטוי במילון ולהכין רשימה של מילים כדי לשנן אותן ולחזור עליהן.

טיפ 3- ללמוד משפטים ולא רק מילים

כדי לשפר את אוצר המילים כדאי ללמוד משפטים חדשים ולא רק לשנן מילים. זו דרך יעילה ללמוד את השפה ולהעשיר את הידע וההבנה באנגלית.

טיפ 4- פתקים על המקרר

אפשר לפזר פתקים בכל הבית עם תרגום של חפצים לאנגלית, כמו ארון, שולחן, מקרר, תנור וכדומה. דרך נוספת היא לתלות על המקרר רשימה של מילים חדשות ולשנן אותן.

טיפ 5- כתיבת יומן באנגלית

ניהול יומן באנגלית מאפשר לשפר את אוצר המילים. ניתן להיעזר ביומן עברית אנגלית כדי ללמוד מילים חדשות ולכתוב יומן בשפה עשירה ורחבה יותר.

טיפ 6- צפייה בתוכניות טלוויזיה וסרטים עם כתוביות באנגלית

באמצעות צפייה בסרטים, קליפים ותוכניות טלוויזיה עם תרגום וכתוביות באנגלית אפשר להעמיק את הידע ולהרחיב את אוצר המילים. זו שיטה יעילה המתאימה לרבים וכדאי לנסות אותה.

טיפ 7- משחקים באנגלית

ישנם משחקים רבים שניתן לנהל באנגלית כדי להעשיר את אוצר המילים ולשלוט טוב יותר בשפה. בין השאר, אפשר לשחק במשחקי זיכרון באנגלית, במשחקי קלפים שונים באנגלית ועוד.

טיפ 8- לדבר עם חברים

שיחה עם חברים וקרובי משפחה השולטים באנגלית יכולה לסייע לכל אדם לשפר את אוצר המילים שלו ולהרחיבו. זו גם דרך יעילה להתמודד עם קשיי השפה, לשפר את המבטא וכדומה.

טיפ 9- קריאת ספרים, עיתונים ומגזינים באנגלית

מומלץ לרכוש עיתון יומי, מגזין בנושא מעניין או ספרים כדי להרחיב את אוצר המילים ולשפר את מיומנויות השפה. בהתחלה אפשר להיעזר בספרים ועיתונים קלים, ובהמשך להתמודד עם טקסטים מורכבים יותר.

טיפ 10- האזנה להקלטות ולספרי הדרכה באנגלית

יש בחנויות ובאתרים ללימודי שפה מגוון אמצעי הדרכה לשיפור אוצר המילים, למשל דיסקים וקלטות שניתן להאזין להם בזמן הנסיעה ובכל מקום אחר.

טיפ 11- נסיעה לחו"ל

במהלך הנסיעה לחו"ל יש להתמודד עם תרבות חדשה ושפה לא מוכרת, זו דרך נפלאה לשוחח באנגלית ולהרחיב את אוצר המילים, כדאי לקרוא שלטים, תוויות וכדומה כדי לרכוש מילים חדשות.

טיפ 12- ללמוד שירים באנגלית

מדובר באחת השיטות הפופולריות והיעילות ביותר לשיפור אוצר המילים, שכן אפשר לשנן וללמוד אנגלית דרך שירים קליטים ופופולריים, כך גם מבינים את השיר ומשפרים את אוצר המילים.

לסיכום, כדי לשפר את אוצר המילים באנגלית כדאי לקרוא עיתונים שונים, מגזינים, לשוחח כמה שיותר עם דוברי אנגלית, לטייל בחו"ל ולהתמודד עם קשיי שפה, להשתמש בספרי הדרכה להעשרה השפה ועוד. כדאי לנסות כמה דרכים להעשרת אוצר המילים ולבחור בדרכים היעילות ביותר, עדיף באמצעות משחקים מהנים ודרכים יצירתיות.

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!