מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית

הלימודים מגיל 18 ומעלה

פופולרי

מורה לאנגלית עסקית – השינוי שהקריירה שלכם צריכה

תוכן העניינים

מורה לאנגלית עסקית לוחץ ידיים לתלמיד - ברלינגטון

כאשר אנו חושבים על השפה האנגלית, הדבר הראשון שעולה בתודעה הוא השימוש היומיומי. כל השירים, הסדרות והסרטים שאנחנו רואים בשפה זו ואפילו מושגים שעברו עיברות והפכו לחלק מהשפה השגורה שלנו. אך למרות שלכאורה יש תחושה שאנחנו מכירים את השפה היטב, למעשה מדובר בתחושה מטעה ביותר – שיכולה אפילו להיות מזיקה – כי אנחנו לא מודעים לחסכים שלנו.

כך, כאשר יש לנו צורך בשפה האנגלית בהתנהלות העסקית והמקצועית שלנו, אנו עשויים לגלות שאין לנו מספיק מושגים רציניים ומרשימים להציג בפני האדם שאתו אנו משוחחים. במקרים רבים זה עשוי להיות גורלי, בעיקר כאשר מדובר בגיבוש שותפויות בחו"ל, מציאת משקיעים בחו"ל ועוד. על מנת לעשות את כל ההתנהלות הזאת בצורה תקינה, יש להכיר את השפה האנגלית העסקית על בוריה. זהו עולם ומלואו, הנפרד בצורה מוחלטת מהאנגלית שאנו מכירים.

מהו ההבדל המהותי כל כך בין אנגלית יומיומית לבין עסקית מקצועית? בדיוק באותה המידה כמו שאנשים מדברים בצורה שונה במשרדי הנהלה ומחוצה להם. בנוסף, רמת המכובדות במדינות אחרות היא הרבה יותר גבוהה ממה שהתרגלנו לראות בישראל. על כן מלבד השפה חשוב מאוד לרכוש את ההבנה של רזי התקשורת הבינאישית ברמות שונות של היכרות, הבדלי סטטוסים וכו'. ההתנהלות החברותית של הישראלים מאוד מובנת וקרובה לנו, ובעוד שהאמריקאים והקנדים יכולים למצוא בכך קסם כלשהו, מדינות "קרות" יותר, כגון אנגליה, יפן ושאר מדינות המזרח הרחוק ממש לא יבינו זאת, לא ברמה השפתית ולא ברמה ההתנהגותית.

מהי שפה אנגלית עסקית ומקצועית?

ניתן לומר בהכללה גסה מאוד ששפה עסקית היא כל דו שיח המתנהל סביב נושא כספים ורכישות. לפי היגיון זה, גם ההתמקחות בשוק הכרמל מהווה התנסחות עסקית, אך כאשר מדובר בתחומים יותר גבוהים, השפה צריכה להיות בהתאם. לא כל אדם שמכיר את הפעלים הבסיסיים בשפה ובעל אוצר מילים המבוסס על התכנית הבית ספרית יכול לגבש הצעה עסקית בצורה מסודרת או להעביר פרזנטציה מקצועית מול נציגים של תחום תעשייתי כלשהו. יתר על כן, פעמים רבות עצם ההבנה שאין לכם את המשלב הזה בשפה יכולה להכשיל את כל המאמצים ולהביא לכישלון חרוץ של כל דבר שניסיתם לעשות. השפה העסקית דורשת דברים שונים לגמרי מידע אנגלית המתאים לבחינת בגרות חמש יחידות, ולכן אין כל פסול או שגוי בלחפש מורה שיעזור לכם לגשר על הפער הזה. כאשר מדובר בתחומי עיסוק ספציפיים ומורכבים יותר, כגון עריכת דין או רפואה, הצורך במשלב גבוה ומותאם עולה אפילו יותר.

מדוע חשוב ללמוד אנגלית עסקית?

העולם העסקי הוא לא רק שפה, מדובר בתחום שדורש הבנה לא רק של המילים המדוברות, התחביר, אלא גם כללי התנהגות ספציפיים שפעמים רבות רחוקים מאוד ממה שהתרגלנו אליו בארץ, היכולת "לשבור את הקרח" גם בהיקשרות עם אנשים מתרבות שונה לגמרי משלנו (לדוגמא – מול אנשים המגיעים מסין, מעצמה כלכלית שהשפה התרבותית שלה שונה באופן גורף ממה שהתרגלנו אליו). יחד עם זאת, גם בעולם העסקים האמריקאי יש כיום לא מעט דקויות שיש לקחת בחשבון לפני שמתחיל לתקשר עם גורמים עסקיים שונים. חשוב להבין את הלך הרוח העכשווי, מה נחשב למקובל, מה נחשב לבזוי ולא ראוי לציון בחברה הגבוהה וכו'. באמצעות היכרות עם כל המידע הזה תוכלו להפוך מהר מאוד לבני בית בעולם העסקי, משום שאם יש לכם את היכולת, המידע רק יחזק אתכם.

לאילו מטרות ניתן ללמוד אנגלית עסקית?

חשוב ואף כדאי להתחיל ללמוד אנגלית עסקית גם אם כרגע אין לכם סיבה מוצדקת ומגובשת לכך. מדובר בידע שיכול לתרום רבות בכל שלב בחיים ואפילו ליצור לכם הזדמנויות כלכליות, מקצועיות ואישיות שלא דמיינתם לעצמכם. באמצעות ידע מעמיק באנגלית עסקית ניתן לעשות הסבת מקצוע בקלות רבה יותר, לטוס ללמוד בחוץ לארץ, לפתוח עסק בינלאומי, להתחיל ללמוד מנהל עסקים או באחד מהתחומים החדשניים הקשורים לפיתוחים טכנולוגיים. כל עיסוק ששואף גבוה דרוש היכרות עם אנגלית עסקית ומקצועית ברמה הגבוהה ביותר, וככל שמתכוננים לכך מראש עם קורס לימוד אנגלית נכון, יותר טוב, כך התוצאה תהיה טובה יותר ותעניק ערך מוסף משמעותי יותר בסופו של דבר.

מי יכול ללמוד אתכם אנגלית עסקית?

ברגע שהחלטתם שזה הרגע להתחיל ללמוד אנגלית עסקית (וכל רגע נכון לכך למעשה), השאלות הבאות שיש לשאול הן מי המורה המתאים לפנות אליו למטרה זו. אך ניתן להתחיל גם בשאלה מקדימה, והיא האם אתם זקוקים למורה בכלל? כיום ניתן למצוא פתרונות רבים ומגוונים בעולם האינטרנט המאפשרים לנו ללמוד אינספור דברים ונושאים בלי לצאת מהבית. יחד עם זאת, שיעורים מסודרים עם מורה מקצועי יכולים לעזור לכם להיות מסורים ומאורגנים יותר, לעשות את כל המטלות בצורה הטובה ביותר משום שיש פידבק אנושי. באופן כללי, להרגיש שאתם משקיעים בעניין הרבה יותר מרץ ומאמץ מאשר לצפות בסרטונים ביוטיוב, מה שיכול להיות מעניין ומפרה אך לא תמיד נותן כלים אמיתיים לחיים. מורה לאנגלית עסקית שונה בתכליתו מהמורים שהיו לכם בבית הספר. באופן כללי, תכנית הלימודים של אנגלית עסקית מבוססת בדרך כלל לא על למידה ליניארית של חוקי הדקדוק, ניתוח טקסטים וכו'. במידה והתלמיד מעוניין ללמוד רפואה בחו"ל, כדאי שהמורה שאיתו הוא עובד יכיר היטב את המושגים הרלוונטיים ויעזור לא רק לתקשר עם עמיתים למקצוע במדינות אחרות, אלא גם לכתוב מאמרים מקצועיים בעתיד. עריכת דין דורשת להכיר את כל המושגים הרלוונטיים במשפט האמריקאי או הבריטי ואף להכיר לעומק את החוקה, שפעמים רבות שונה מהמשפט הישראלי. מידע זה מהווה ערך מוסף חשוב מאוד בעת רכישת ידע באנגלית מקצועית וספציפית

כיצד מרכיבים את תכנית הלימודים?

ניתן למצוא תכניות לימודים אנגלית עסקית שעונות על הדרישות הספציפיות ביותר, למשל: מדריכות אתכם לעבור ראיונות עבודה בשפה האנגלית, לכתוב הצעות עסקיות או מאמרים מקצועיים לכתבי עת בתחומים שונים בעולם וכו'. למעשה, ככל שהמורה מתאים יותר לתחום העיסוק הנוכחי או הרצוי שלכם, כך תוכלו להפיק את הערך המוסף הרב ביותר מתכנית הלימודים שלכם. ניתן למצוא מורים רבים שיש להם התמחות בסוגים שונים של עבודות ומקצועות רלוונטיים לתלמיד הספציפי.

לומדים בברלינגטון  – אנגלית עסקית

בית הספר לאנגלית ברלינגטון מעניק לכם את כל הכלים על מנת להשיג את המטרות הספציפיות והייחודיות שאתם מגדירים בעת תחילת העבודה על השפה האנגלית המקצועית והעסקית שלכם. כאן תוכלו למצוא גם מורים בעלי התמחויות שונות שיאפשרו לכם לקבל את כל המידע הרלוונטי והחשוב בתחום שבו אתם עתידים לעסוק, וגם מעניקים לכם את כל הכלים הטכנולוגיים החדשים והעדכניים ביותר שיעזרו לכם להפוך את האנגלית לחלק בלתי נפרד מהחיים, מה שבסופו של דבר תורם לכך שאתם תמיד יכולים לבטא את עצמכם בעזרת השפה בצורה הדרושה. באמצעות לימודים ממוקדים, אך מגוונים ומפרים – תוכלו לרכוש לא רק את אוצר המילים הדרוש, אלא גם את הכלים להמשך לימודים פורה. שפה הינה מיומנויות שניתן וצריך לשפר כל הזמן ללא הפסקה, היות והשפה מתפתחת תמיד, וגם האדם ששולט בשפה על בוריה תמיד יכול למצוא עוד ועוד היבטים שהוא לא הכיר עד כה, בעיקר אם מדובר בעולם העסקי שתמיד דורש לעמוד בתחרות ולהיות צעד אחד לפני כל העולם. המורים והמדריכים בבית ספר ברלינגטון ישמחו ללוות אתכם לאורך המסע המרתק והמאתגר הזה.

אילו הזדמנויות יפתחו לקראתכם לאחר סיום הלימודים?

אחד הדברים החשובים ביותר שרוכשים בעת לימודים ממוקדים ומקצועיים – הוא ביטחון עצמי. יתר על כן, לפעמים אין כל פסול בלשאול את הצד השני איך אומרים מילה מסוימת. מה שחשוב זה תמיד להראות בקיאות ברמה הכללית והיכולת להתנסח בצורה שתהפוך אתכם ל"אחד משלהם", גם כאשר אתם נמצאים בחברה בינלאומית באופן מובהק. בעולם יש כיום כמה תחומים שבהם כולם מדברים שפה אחת, גם כאשר במקור מגיעים מקצוות שונים בעולם. בית ספר לאנגלית מקצועית ברלינגטון יעניק לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתרגישו כמו בבית במדינות דוברות אנגלית או בחברות בינלאומיות שבהן השפה האנגלית העסקית והמקצועית היא השפה היומיומית המדוברת. בזכות הכלים המקוונים שקיימים בבית הספר, תוכלו גם להמשיך ולהעשיר את הידע שלכם בכל מקום בעולם. במהלך הלימודים תוכלו להתחיל במילוי טפסים על מנת להתקבל למסלולי לימודים שונים בחו"ל ועם סיום הקורס – אף לממש את התכנית הזאת. למעשה, כל דבר שמערב את השפה האנגלית יתנהל בצורה הרבה יותר פשוטה ונעימה לאחר קורס מקצועי, שגם יעניק לכם את הכלים הדרושים וגם יהיה לכם לעזר לכל אורך הדרך.

אולי גם זה יכול לעניין אותך

בלוג

כלי מטבח באנגלית

יש המון כלי מטבח לשימושים שונים, ולפעמים אנחנו אפילו מתבלבלים בשמות שלהם בעברית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר באוצר המילים ולעזור לכם להבחין בין המשמעויות השונות גם באנגלית. אוצר

קרא עוד
בלוג

איך אומרים באנגלית

השליטה באנגלית, אחת השפות המדוברות ביותר בעולם, פותחת אין-ספור הזדמנויות לתקשורת ולחיבור. בין אם אתם אוהבים את השפה עצמה, בין אם אתם סטודנטים או לומדים לפסיכומטרי, אולי אתם כאלה שאוהבים

קרא עוד
בלוג

יחיד רבים באנגלית

השפה האנגלית היא שפה מגוונת מאוד, ויש בה צורות רבות מאוד של הטיות. כאשר לומדים את השפה האנגלית, וכפי שקורה עם כל שפה חדשה, חשוב להבין את ההבדלים בין יחיד

קרא עוד

רוצה לדבר אנגלית בקלות? נשאר לך רק להשאיר פרטים!

יועץ לימודים יצור איתך קשר לשיחת ייעוץ חינם ובה נתאים עבורך קורס מדויק שיוביל אותך להצלחה!
מזמינים אותך להצטרף ללמעלה מ-10 מיליון תלמידים מרוצים ברחבי העולם שבחרו ללמוד אנגלית עם קבוצת ברלינגטון אינגליש!

כוכב
הלימודים מגיל 18 ומעלה
מלאו עכשיו פרטים ותתחילו לדבר אנגלית!